רבותי: ההיסטוריה (או, ההִיסְטֶרְיָה) חוזרת?

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, והכל לא גמור עד שהגברת אינה שרה (תרתי משמע), אזי בימים הקרובים צפוייה ההכרזה על הקמת ממשלת רוטציה בראשות חברי הכנסת נפתלי בנט ויאיר לפיד.

עפ”י דיווחים בכלי התקשורת הבוקר (30.5.2021) לגבי חלוקת התיקים המסתמנת (וחלוקת עור הדב למרות שהדב טרם ניצוד), הרי שיש אפשרות שחבר הכנסת יועז הנדל מסיעת ‘תקוה חדשה’ (לשעבר, ב’כחול לבן’) ישוב ויתמנה לתפקיד שר התקשורת. מה שאומר שככל הנראה שהמנכ”לית הנוכחית — לירן אבישר בן-חורין – שמונתה בשעתו על-ידו, תמשיך בתפקידה [זו, שעוד בטרם נכנסה לתפקידה, כבר הספיק מומחה הטלקום לשבש את שמה ולקרוא לה לירן אבישר בן-חיים].

ואם כל זה יקרה (וכאמור, כל זה עדיין בחזקת “אם”), אזי מומחה הטלקום יוכל להוריד מהבוידעם (או מהענן) את שלל האייטמים הבלעדיים שפירסם בעבר על יועז הנדל (בעת הקדנציה הראשונה שלו כשר התקשורת ואף לאחריה). כל שיצטרך לעשות הוא לנער  מעט את האבק שהצטבר עליהם ואז – בשיטת ‘העתק והדבק’ (או כמו שהוא עצמו מעדיף לכנות ‘גזור והדבק’) – להעניק להם חיים מחודשים.

וכדי להוסיף מעט פילפל, את כל זה ניתן יהיה לתבל, שוב, בכל סיפורי קרן וקסנר ועל החבר הטוב והשכן מהמושב שמונה ליו”ר וועדה מטעם המשרד (רועי פולקמן) [הסיפור על הנס הגלוי (נס הרים)].

הימים הקרובים, בהקשר זה ובכלל, יהיו מעניינים מאוד. ההמשך, מן הסתם, עוד יבוא ובקרוב.