השימוע המוזר החדש שאיש לא שמע עליו: “עדכון הגדרות מנויי סלולר רדומים”

במוצאי יום הכיפורים, 16 בספטמבר 2021, בשעה 20:00 פירסם אבי וייס באתר שלו ‘טלקום ניוז’ אייטם חדש שכותרתו: השימוע המוזר החדש שאיש לא שמע עליו: “עדכון הגדרות מנויי סלולר רדומים.

כאשר פורסם האייטם הזה לראשונה באתר של אבי וייס [תושב העיר ראשון], הוא סווג כ’ראשונים לדווח‘.

חלפו שלושה ימים מאז הפרסום ה’ראשוני’ והנה ביום ראשון, 19.9.2021, בשעה 19:56, כנראה סיווג האייטם הזה באתר שלו לא בא לו טוב בעין ולפיכך אבי וייס החליט לשדרג את הסיווג מ’ראשונים לדווח‘ ל’בלעדי‘.

אם יורשה לי, לדעתי אבי וייס שגה שלוש פעמים לגבי השימוע ‘המוזר’ הזה [לפחות, בניגוד לעבר, הוא לא כתב על שימוע הזוי נוסף של משרד התקשורת (כאן ו- כאן)]:

תגיד אבי וייס: אם איש לא שמע על השימוע הזה, איך דווקא אתה כן שמעת עליו? ואם אתה שמעת עליו, אינך מתייחס אל עצמך כ’איש’?

תגיד אבי וייס: אם איש לא שמע על השימוע הזה, איך דווקא ידידך סיני ליבל כן שמע עליו? ואם הוא שמע עליו, אינך מתייחס אף אל סיני ליבל כ’איש’?

תגיד אבי וייס: איני רוצה להשתמש לגביך במלה בעלת השורש ש.ק.ר ולכן אומר כי אתה מפרסם “אי דיוקים” (בלשון המעטה) שאינם עומדים במבחן המציאות וניתנים להפרכה בקלות.

כתבת: “בנושא זה שלחתי כבר ב- 9.8.21 פנייה דחופה אל שר התקשורת וצמרת משרד התקשורת (לרבות המנכ”לית) בזו הלשון:[…]”.

אתה יודע היטב שיש גם אדם נוסף ששמע על השימוע הזה. ו”האדם השלישי” הוא אני: כבר ב- 6 בספטמבר 2021, בשעה 17:25, פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: משרד התקשורת פירסם שימוע חדש בנושא עדכון הגדרות מנויי סלולר רדומים.

כלומר, יומיים לפני הפנייה הדחופה שלך לשר התקשורת וצמרת משרד התקשורת (לרבות המנכ”לית) כבר פירסמתי את הדברים (למרות שיש לי קצת בעייה שמיעה). לפיכך ייתכן שכמה מקוראי ריד איט נאו שמעו גם שמעו על השימוע הזה שאתה טוען שאיש לא שמע עליו…