עוד “שימוע הזוי ותלוש מהמציאות” של משרד התקשורת?

יום שני, 31.5.2021. בוקר, השמש כבר זורחת והציפורים מצייצות. בעוד זמן קצר, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, צפוייה מערכת האתר ‘טלקום ניוז’ לפרסם ניתוח מעמיק של השימוע שפירסם אתמול (30.5.2021) אחרי הצהריים משרד התקשורת תחת הכותרת “עדכון אסדרת מוקדי הפניות הטלפוניים” (או מה שהמשרד מכנה: רפורמת הווטסאפ).

אומנם אין זה דומה למתח של האם תקום בסופו של דבר ממשלה חדשה או לא, אבל עדיין נותר להמתין האם במקרה זה (כמו בכמה מקרים ספורים, נדירים, בעבר), יברך ראש מערכת ‘טלקום ניוז’ אבי וייס על השימוש הזה או שמא (כמו ברוב המכריע של המקרים בשנים האחרונות) הוא ישתמש בקלישאות השחוקות החוזרות על עצמן: “שימוע מטריד, מיותר, הזוי לחלוטין, תלוש מכל מציאות, אוסף של מלל ארוך וחסר כל פשר מבית היוצר של משרד התקשורת הישראלי, אינו עונה לשום צורך צרכני או בכלל, בזבוז זמן וניירת של עובדי משרד התקשורת” ועוד כהנה וכהנה.

אם האפשרות השנייה תקרה, אזי סביר להניח שמומחה הטלקום לא יחמיץ את ההזדמנות גם לקשור שוב “שבחים” לשר התקשורת איתן גינזבורג, אותם דברים שחזר וכתב כמה פעמים על שר התקשורת הנוכחי: “גם אין מה לצפות מהשר החדש איתן גינזבורג. הוא מבין בתקשורת, בחוקי המדינה, בניהול ערוצי תקשורת בטלוויזיה ובמצבי חירום, כמו שאני מבין בהטסת חלליות למאדים”.

כבר כתבתי בעבר באתר זה על חיבתו היתרה של אבי וייס לשלב בכתיבתו על בנושאי חלל ומאדים. יכול להיות שגם אצלו לא התגשמה התחזית של ‘בזוקה’ ש”עד גיל 21 תגיע לירח”.