המחוזי אישר הסדר פשרה בתובענה ייצוגית לגבי מדדי זמן מענה לפניות לקוחות טלזר 019 אל מוקד הפניות הטלפוניות שלה

13:49 05.03.2021

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל משפט

תגים: ,

בנפרד אני מפרסם היום ידיעה לפיה לבית-המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה תביעה (ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית) נגד סלקום בשם כל הפונים למוקד השירות הטלפוני שלה “אשר לא קיבלו מענה טלפוני בהתאם וכמתחייב עפ”י הדין ו/או עפ”י רישיונה ו/או שיחתם נותקה באופן חד-צדדי ויזום ע”י המשיבה”.

בתביעה שהוגשה באמצעות עו”ד אברהם יהודה ורועי בכר, מצויין בין היתר כי “בקשה דומה שהוגשה כנגד חברת הוט, בטענות לאי עמידה בזמני ההמתנה בהם היא מחוייבת ליתן מענה ללקוחותיה ובהפרת חובתה לקיום ‘שיחה חוזרת’, אושרה בבית-המשפט המחוזי מרכז-לוד ביום 23.8.2017″.

כמו כן, בקשה דומה אשר הוגשה ע”י משרדנו, בשם מבקש אחר, כנגד חברת טלזר 019 אושרה בבית-המשפט המחוזי הנכבד דנא וכתוצאה ממנה נכרת הסכם פשרה עם המשיבה (שם) לטובת חברי הקבוצה בהטבות בשווי כולל בסך 2,150,000!!

מדובר בתביעה שהוגשה באפריל 2018 נגד חברת טלזר 019 שירותי תקשורת בינלאומיים בע”מ. התביעה שהוגשה ע”י ירון בכר נשאה תג קבוצתי של 52.5 מיליון ₪.

כבוד השופטת מיכל עמית-אניסמן מבית-המשפט המחוזי בתל אביב פירסמה את פסק דינה בן 20 העמודים ב- 9 בפברואר 2021 ואישרה בו את הבקשה לאישור הסדר פשרה בין הצדדים. יצויין כי בתיק זה הוגשו התייחסויות של היועץ המשפטי לממשלה.

השופטת כתבה בין השאר בפסק הדין כי “[…] לא ניתן להתעלם מכך כי המשיבה הפרה את הוראות החוק והתקנות ולא פעלה לתיקון ההפרה, אלא אך בעקבות פנייתו של המבקש אליה ובעקבות הליך זה”.

“[…] הסדר הפשרה המתוקן מביא לתיקון המחדלים המיוחסים למשיבה. כמפורט בהסדר הפשרה המתוקן ובבקשה לאשרו, המשיבה כבר תיקנה את התנהלותה כך שתתאם את הוראות הדין הרלבנטיות. כמו כן, הסדר הפשרה המתוקן מביא לתיקון עתידי של התנהלות המשיבה אל מול לקוחותיה, שכן המשיבה מתחייבת להמשיך במילוי הוראות החוק, התקנות והרישיון שניתן לה, כפי שיעודכנו מעת לעת”.

[הערה: ההדגשה – במקור].

הערת עורך Read IT Now: ב- 13.4.2018 פירסמתי כאן באתר ידיעה על הגשת התביעה הייצוגית.