ארגון הטלקום GSMA מאריך בשנה (עד ל- 2024) את ההסכם עם ברצלונה לאירוח הכנס והתערוכה השנתיים Mobile World Congress Barcelona

לפי דיווח של Europa Press, ארגון הטלקום GSMA מאריך בשנה (עד לשנת 2024) את ההסכם עם ברצלונה ספרד לאירוח הכנס והתערוכה השנתיים Mobile World Congress Barcelona שם.

מדובר בהארכה של שנה נוספת של ההסכם הקיים כיום. זאת לאחר ביטול הכנס והתערוכה השנתיים בתחילת שנה זו בשל משבר קורונה.

ההודעה על ההארכה פורסמה ע”י שרת האוצר של ספרד Maria Jesus Montero. היא ציינה כי הארגון הציג תנאים מיוחדים מיטיבים לרגל הכנס והתערוכה בשנה הבאה – MWC 2021. זאת לאחר שהמשרד הספרדי לעניינים כלכליים וטרנספורמציה דיגיטלית הסכים לכסות את ההפסדים הכספיים של הארגון שנבעו מביטול האירוע השנה.

האירוע בשנה הבאה אמור להתקיים בימים הראשונים של חודש מארס 2021.

כזכור, הארגון כבר הודיע כי בכוונתו לקבוע מחירי כרטיסי כניסה בשנה הבאה באותם מחירים שהיו באירועים של שנת 2019 כמחווה של רצון טוב.

יצויין כי ה- Mobile World Capital Barcelona Foundation התחייבה לסכום של 15 מיליון אירו פיצוי למקרה שמסיבה כלשהי האירוע בשנה הבאה לא יתקיים בסופו של דבר.

ב- 02.02.2020 פירסמתי כאן באתר ידיעה לפיה “משלחת של חמישה מאנשי משרד התקשורת תשתתף השנה באירוע הטלקום השנתי הגדול ביותר בעולם – כנס ותערוכת MWC Barcelona 2020. בראש המשלחת יעמוד נתנאל (נתי) כהן מנכ”ל משרד התקשורת, מימון שמילה המשנה למנכ”ל ומנהל מנהל הנדסה וכן מנהל אגף א’ (הנדסת ספקטרום), מנהל תחום בכיר (רגולציה) ונציג הלשכה המשפטית במשרד התקשורת”. בשל משבר קורונה, הכנס בוטל כמו גם נסיעת הישראלים אליו. מקצת מהוצאות הנסיעה שולמו מראש.

סקר חדש: אירועים וירטואליים ללא נוכחות פיזית יהיו הנורמה החדשה בעידן ה- Post-Pandemic של קורונה

The Future of the ‘In-Person’ Business Economy, דו”ח הכולל ממצאי סקר חדש שערכה חברת  The 614 Group בחודש מאי 2020 בקרב מקצועני שיווק ומדיה אמריקנים מצביע על כך שאירועים וירטואליים ללא נוכחות פיזית יהיו הנורמה החדשה בעידן ה- Post-Pandemic של קורונה.

החברה ערכה את הסקר לאור כך שאירועים רבים (ובמיוחד בתחומי ההיי-טק והטלקום) בוטלו במהלך החודשים האחרונים בעקבות משבר וירוס קורונה, הן בשל דאגות בריאות והן בשל מגבלות נסיעה, ובמקומם נערכו אירועים מקוונים בלבד.

הניסיון שנצבר בעקבות כך מוביל חברות רבות להחליט על המשך אופן פעילות זה של עריכת כינוסים ואירועים בהשתתפות מקוונת בלבד וללא נוכחות פיזית כלל. בין היתר שוקלות חברות לוותר גם על ארוחות אינטימיות וקוקטיילים על לקוחות נבחרים.

מקצת מהמשתתפים בסקר אמרו כי ייתכן שייערכו בעתיד מפגשים קטנים יותר. בכל מקרה, ההערכות הן שכל סוג של אירועים בעתיד יכלול מרכיבים וירטואליים גם כן.

המקורקעים

נכון לעכשיו, חידוש הטיסות מישראל ואליה הוא בגדר חלום רחוק מאוד בשל מצב הקורונה במדינה. לרגע קל נראה היה כי ישראל תסווג כמדינה ירוקה אבל הצבע השתנה חיש מהר.

האם משמעות הדבר היא שישראל פלד [המכונה “פלי הנמ”ר] איפסן בבויעדם את הדרכון והמזוודה שלו יחד עם אישור “הנוסע המתמיד” יותר מ- תמיד?

האם משמעות הדבר היא שהשנה ייאלץ, לראשונה, “מומחה הטלקום” מראשון לציון שלא לטוס לברצלונה להשתתף בכנס האירופאי השנתי של חברת VMware ולדווח משם כ”שליח” של ‘טלקום ניוז’?

האם משמעות הדבר היא ש’מגן הצרכנים’ לא יוכל בקרוב שוב לטוס לחו”ל להתאוור קצת אחר מרתון הדיונים המשפטיים בתביעות שהגיש בבתי-המשפט השונים? הרי אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ כבר מיצה את המלאי הגדול של תצלומי ‘מגן הצרכנים’ מכל רחבי הגלובוס ונאלץ לפרסם (כמה וכמה פעמים) תצלום של ‘מגן הצרכנים’ בחליפה הכחולה המהודרת בביתו?