ארגון GSMA [המארגן את MWC Barcelona 2020 שבוטל השנה בגלל קורונה] מציע ‘חבילה פיננסית’ הכוללת החזרים כספיים והנחות לחברות שהיו אמורות להשתתף/להציג השנה

ביום רביעי (25.3.2020) אחרי הצהריים דיווחתי בחלון המבזקים של האתר: ארגון GSMA [המארגן את הכנס והתערוכה השנתיים MWC Barcelona 2020 במדריד שהשנה בוטלו בשל נגיף קורונה] מציע ‘חבילה פיננסית’ הכוללת החזרים כספיים והנחות לחברות שהיו אמורות להשתתף/להציג השנה; התעריפים של MWC2021 יהיו כמו אלה של MWC2019.

בהודעה שפירסם הארגון בלונדון הוא אומר כי הקדיש מחשבה רבה לחבילה פיננסית ללקוחותיו אשר מציגה “רצון טוב כן” ובנוסף גם מבטיחה את ההמשכיות והקיימות של סידרת האירועים השנתיים של GSMA.

בהודעה מפורטים פרטי אותה ‘חבילה פיננסית’ ובהם החזרת מלא של הכסף ששולם עבור כרטיסי הכניסה של המבקרים שלא מומשו כשההחזר ייעשה באמצעות אמצעי התשלום שבוצע במקור עבור הרכישה.

למציגים ששילמו עד 5,000 ליש”ט מוצעות שתי אפשרויות: האחת החזר כספי מלא או קרדיט של 125% תמורת דמי ההשתתפות ששולמו לכנס 2020 שייזקף לזכותם בכנסים בשנים 2021, 2022 ו- 2023.

כאמור, התעריפים לכנס בשנה הבאה (2021) יהיו כמו אלה שבשנת 2019.

בהערה לעיתונאים בסופה של ההודעה לעיתונות נאמר כי הכסף יוחזר לאותם מציגים שלא ביטלו מראש השתתפותם עד להודעה על ביטול הכינוס.

הארגון ממשיך ואומר בהודעתו כי אין בהצעה משום הכרה ואישור בחבות [liability] כלשהי וכי גם היום הארגון עומד מאחורי ההחלטה לביטולו של הכנס השנה בשל מגיפת קורונה. “זו הכרה בכך שללא המשתתפים, המציגים והספונסורים – לא הייתה קיימת MWC Barcelona”.