אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ מנטר את מה שכתוב ב- Read IT Now ואז מנתר ממקומו עם אייטם ‘בלעדי’ (למרות שהדברים פורסמו לפניו); תוך כדי הניתור, קצין המשטרה בדימוס גם שוגה ב- 2 תאריכים שנקב בהם

שוב הוא עושה זאת מהמקפצה: מפרסם אייטם ‘בלעדי’ למרות שהדברים פורסמו לפניו ב- Read IT Now: אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ מנטר את מה שכתוב ב- Read IT Now ואז מנתר ממקומו עם אייטם ‘בלעדי’ (למרות שהדברים פורסמו לפניו). בלי שום בושה הניצב משנה בדימוס ממשטרת ישראל, מתהדר בהישג שאינו שלו. עליבות.

באתר זה פירסמתי את הידיעות הבאות לגבי הדיון המתוכנן להיום בוועדת הכלכלה של הכנסת:

+ ב- 3.12.2021 בצהריים פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: “חברת דואר ישראל ומינהל הדואר במשרד התקשורת נשאלו ע”י הממ”מ לגבי נתונים סטטיסטיים על מועדי משלוחי דואר כמותי ועל הרישיון שניתן; התברר כי הם לא מנהלים סטטיסטיקה בנושא ואין נתונים על מועדי משלוחי דואר כמותי והאם הוא עומד בזמן המשלוח שהוגדר ברישיון”.

+ ב- 5.12.2021 בצהריים פירסמתי כאן ידיעה שכותרתה: הדואר הגיש לכנסת עמדתו בנושא הצעת חוק הדואר (תיקון מס’ 13): “הצעת החוק אינה פותרת את עודף הרגולציה שחל על החברה ומגביל יכולתה לפתח את עסקיה ולשפר את שירותיה לציבור. במקום זאת, הצעת החוק מוסיפה נטל רגולטורי על החברה ללא צורך.

+ וראו גם מה שכתבתי כאן ב- 28.11.2021.

= = = = = = = = =

אמש, 5.12.2021, בשעה 19:22, פירסם אבי וייס את האייטם ה’בלעדי’ כביכול שלו באתר שלו ‘טלקום ניוז’. אבל קצין המשטרה בדימוס, שמקפיד לקרוא כל תג ותו במסמכים הקשורים לתיקי האלפים [מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו ואח’], לא שם לב בכלל שהוא מפרסם תאריכים שגויים באייטם שלו: הוא כתב שהאייטם מפורסם ב- 5.11.2021 וכי למחרת, 6.11.2021, ייערך דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת [או, בלשונו באותו האייטם: “מחר (6.11.21) יתקיים בוועדת הכלכלה של הכנסת דיון בנוגע לשירותי חברת הדואר”].

אלא שבפועל, מדובר בכלל באייטם שהוא פירסם ב- 5.12.2021 [חודש לאחר מכן] וכי הדיון ייערך (היום) ב- 6.12.2021.

= = = = = = = = =

ובעניין הניטור/ניתור — להלן מה שכתב אבי וייס (לא נגעתי, כמו שאומרים):

“מחברת דואר ישראל נמסר, שכ- 90% מדברי הדואר הם לא דואר מנוטר ואין חיווי על שליחתם ומסירתם”; “ועל כך נאמר, ש”חצי אמת גרועה לעיתים משקר”. שכן, כפי שקוראינו ודאי זוכרים, רישיון חברת הדואר מטיל על החברה חובה להתקין מערכת לניתור (מעקב) אחר דברי דואר, אלא שחברת הדואר לא עומדת בהוראה, ושר התקשורת יועז הנדל מאשר פעם אחר פעם לדחות את מועד תחילת חובת המעקב של החברה אחרי הדואר, וכל זאת על חשבון הציבור. העובדה, שמשרד התקשורת וחברת הדואר מודיעים כעת לחברי הכנסת, כי דברי דואר רבים אינם מנוטרים ולכן אין מידע לגבי הטיפול בהם, מבלי לעדכן את חברי הכנסת איך הגענו למצב הזה, יש בה כדי להטעות את חברי הכנסת“. [הערה: כל ההדגשות – במקור].

ואבי וייס צריך לדעת את ההבדל בין ניטור לניתור שהרי ב- 10.11.2021 הוא פירסם אייטם שהמשפט הראשון בו אמר (באותיות מודגשות במקור): “שר התקשורת יועז הנדל, נכנע שוב לדרישת חברת הדואר לדחות התקנת מערכת מעקב (ניטור) אחר דברי הדואר, והציבור ימשיך לחכות לחבילות שהזמין, ללא יכולת לעקוב אחר מסלול הטיפול בהן”.

= = = = = = = = =

והערה לסיום: כמובן שדאגתי לשמור לעצמי צילומי מסך למקרה שבעקבות אייטם זה יד נעלמה תבצע שינוי כלשהו באייטם המקורי ו/או למקרה שתוגש נגדי תביעת לשון הרע.

= = = = = = = = =