שובו של ה- כזבלן: “מתיחת 1.4” פורסמה ע”י אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ שבוע לאחר מכן [בסיוע “השראה” מ- Read IT Now]; אפשר לנשום לרווחה: הנדל וגרונדמן לא יחלקו (בינתים?) את ירושלים

ב- 1.4.2022 פירסמתי כאן באתר אייטם שכותרתו: הפקרות ביטחונית בבירה (לכאורה)? ערב תחילת הרמדאן, מתפרסם שוב פטור ממכרז המעורר חשד לכוונה ממשלתית (מחודשת) לחלק (לכאורה) את ירושלים.

בין היתר כתבתי באותו האייטם: זו תקופה ארוכה שאבי וייס מקדיש את מירב זמנו לטיפול אישי מסור בנושא “תפירת תיקים”, בנושא “אני מאשים” נגד הפרקליטות והמשטרה, בנושא ה”קריסה” של התיקים התפורים ועוד כל מה שכרוך בכך. דומה כי כבר לא נשאר דבר על תילו לאחר הקריסה המהדהדת והמתמשכת. ואם אתם שומעים רעש אדיר, זה אינו עוד בום על קולי של מטוס חיל האוויר אלא “בום” במובן של הרשתות החברתיות ו/או המשך הקריסה הבלתי-נגמרת בתהליך ההשמדה-העצמי של תיקי האלפים.

בעבר פורסמה ב- Davar1 כתבה על אבי וייס והוא כונה בה “הלוחם היחיד בעוולות משרד התקשורת“. אלא שעם פתיחתו של משפט “התיק התפור”, נראה כי אבי וייס מעניק לו חשיבות ועדיפות רבה יותר ובמידה רבה – אם ניתן להתרשם כך – הוא הניח בצד [או, אולי, הזניח בצד] את “עוולות משרד התקשורת”.

אח, איפה הימים העליזים בהם היה נוהג לפרסם הגיגים על “שערוריות” של שר תקשורת זה או אחר והיה גם נוהג למנות את כל ה”שערוריות” הללו?

איפה כל החשיפות הבלעדיות שלו על מה שקורה במשרד התקשורת? כמו, למשל, זו שבאגף מסויים במשרד, האגף הסודי ביותר (לדבריו), התנהלה – לא-פחות – מאשר פעילות של בית-בושת, רחמנא ליצלן?

ולהיכן נגמרו האייטמים על כך שדואר ישראל “אינו סופר ממטר” את משרד התקשורת או האייטמים על התביעה של גימלאי משרד התקשורת נגד המשרד?

עם כל הכבוד ל”תיקי האלפים”, הרי כמי שקורא את האתר ‘טלקום ניוז’ מיומו הראשון [ובחודש מארס 2022 מלאו לאתר שלו 9 שנים להיווסדו], אני יוצא בקריאה נרגשת של מומחה הטלקום, הלוחם היחיד: יוחזר לאלתר אבי וייס הישן והטוב (ויפה שעה אחת קודם)!!!

= = = = = = = = = = = =

ב- 7 באפריל 2022 בשעות הערב הגיח אבי וייס ופירסם באתר שלו אייטם שכותרתו: לאן נעלמה חוה”ד המופרכת של קב”ט מש’ התקשורת “המחלקת” את ירושלים?

באותו האייטם שלו אבי וייס מזכיר בהרחבה חשיפה קודמת שלו בנושא מ- 4.7.2021. ועל אותה חשיפה הוא מוסיף: “כעת, אנו מדווחים, שחשיפת פרשת חוות הדעת המופקרת הנ”ל גרמה מבוכה רבה לשר התקשורת יועז הנדל ולמשרד כולו. וכעת אנו גם חושפים, שהמשרד ‘העלים’ את חוות הדעת השערורייתית הנ”ל של גרונדמן ולא חזר עליה יותר, במסגרת הליכי הסדרת חניית עובדי ירושלים“.

איני יודע על סמך מה אבי וייס טוען שחוות הדעת “המופקרת” של הקב”ט אסף גרונדמן “גרמה מבוכה רבה לשר התקשורת יועז הנדל ולמשרד כולו”. הוא אינו מספק כל  הוכחה לטענתו זו.

= = = = = = = = = = = =

העוּבְדּוֹת שונות לחלוטין, לדעתי:

+ על מה שאבי וייס “חשף” כביכול ב- 4.7.2021, כתבתי כאן כבר ב- 25.6.2021. חשיפה שלו? עוד מקרה, לדעתי, שאבי וייס העורך הראשי של ‘טלקום ניוז’ “מקבל השראה” ממה שהוא קורא ב- Read IT Now ואחר כך מנכס לעצמו את הדברים ומפרסם אצלו בפרסום ‘בלעדי’/’ראשונים לדווח’.

+ על מה שאבי וייס “חשף” כביכול ב- 7.4.2022, כתבתי כאן כבר שבוע קודם לכן ב- 1.4.2022. חשיפה שלו? עוד מקרה, לדעתי, שאבי וייס העורך הראשי של ‘טלקום ניוז’ שוב “מקבל השראה” ממה שהוא קורא ב- Read IT Now ואחר כך מנכס לעצמו את הדברים ומפרסם אצלו בפרסום ‘בלעדי’/’ראשונים לדווח’.

אגב האייטם הזה פורסם אצלו בתחילה תחת הסיווג ‘ראשונים לדווח’. כיום הוא מסתפק בסיווג הצנוע יותר של ‘חדשות מקומיות’. כך חולפת לה תהילת עולם.

= = = = = = = = = = = =

* כבר במארס 2018 פירסמתי ידיעה כאן באתר לגבי התקשרות קודמת עם חניון זה.

** אני מבקש גם להזכיר כי ב- 25.6.2021 פירסמתי כאן ידיעה המאזכרת את הארכת ההתקשרות של משרד התקשורת עם החניון בירושלים. ככל הנראה, אבי וייס קרא את מה שפירסמתי, התרשם עמוקות מהדברים, וכעבור כמה ימים הוא פירסם אייטם “בלעדי” משלו.

בהקשר זה כדאי גם להזכיר: ב- 25.3.2018 כתב אבי וייס בין היתר בתגובית (טוקבק) באתר שלו: “ככה התעשייה הזו עובדת, עם אפס פרגון (שלא לדבר ולספור כמה ידיעות ‘גונבים’ ממני בלי לתת קרדיט […] אני, לעומת זאת, מאוד מקפיד על קרדיט אם אני משתמש במידע בלעדי שפורסם במקום אחר”).

= = = = = = = = = = = =

הוטל עיצום כספי על הוט טלקום שותפות מוגבלת בגין הפרה בנושא אי שמירת תיעוד

ב- 14.4.2022 פירסם אבי וייס באתר שלו ‘טלקום ניוז’ בשעה 11:02 אייטם שכותרתו: בעקבות פניית Telecom News אגף הפיקוח במשרד התקשורת התעורר לחיים.

באותו האייטם הוא מספר שב- 8.4.2022 שלח מכתב לשר התקשורת יועז הנדל ולמנכ”לית המשרד לירן אבישר בן-חורין [פעם הוא היה מכנה אותם “צמרת משרד התקשורת”] ושאל: “מזה יותר מחצי שנה כל יחידות הפיקוח של משרד התקשורת (מינהל פיקוח ואכיפה, המועצה לשידורי כבלים ולוויין, מינהל הנדסה\ספקטרום, מינהל הדואר), לא ביצעו שום פעולת אכיפה מעשית בשוק התקשורת, בשום תחום. כלום. בטלה מוחלטת. האם היחידות הללו נסגרו סופית ועובדיהן נשלחו הביתה? מי אחראי לכך, שכמות כך כל גדולה של עובדי המשרד לא ממלאים את החובות, שהחוק, התקנות, הנהלים, הרישיונות והתקשי”ר מטילים עליהם ומבזבזים בכך תקציב מדינה יקר המגיע מהכיס של כל אזרחי ישראל?“.

והנה, הפלא ופלא, מקץ שבוע ימים מפנייתו משרד התקשורת כבר מפרסם את דבר העיצום הכספי החדש.

אלא מה שאבי וייס אינו מדווח הוא שב- 14.4.2022, באותו היום בו פירסם את אייטם ה’ראשונים לדווח’ שלו, אני כתבתי על העיצום הכספי כבר בשעה 07:55, שלוש שעות לפניו.

להערכתי, הוא שוב קיבל השראה ממה שקרא אצלי באתר ואז כתב על כך באתר שלו.

והערה נוספת: הידיעה על העיצום הכספי על חברת HOT פורסמה ע”י משרד התקשורת דווקא ב- 13.4.2022 ולא כפי שכתב אבי וייס ב- 14.4.2022 [“ואכן היום הודיע משרד התקשורת” על העיצום הכספי].

= = = = = = = = = = = =

ובהקשר לדברים הללו של אבי וייס ראו לציין:

+ לא ברור מדוע הוא משתמש במלה “כמות” כדי לתאר ‘מספר גדול כל כך של עובדי משרד התקשורת’?

+ לא ברור מדוע הוא מדבר מצד אחד על “כמות” של עובדים ומצד שני כותב שהם “לא ממלאים את …”. לכאורה היה צריך להיות כתוב “כמות […] לא ממלאה”?

= = = = = = = = = = = =