בעקבות הגשת השגה על החלטת התקשרות בפטור ממכרז, משרד התקשורת החליט לבטל הפטור ובמקום זאת לערוך מכרז פומבי בנושא חנייה לעובדי המשרד בשלוחת ת”א

ב- 11 במאי 2021 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: בעקבות השגה שהוגשה, משרד התקשורת מאריך בשלב זה התקשרות בפטור לחנייה לעובדיו בתל אביב בחודשיים בלבד (במקום לשנה נוספת) עד סיום הבדיקה של ההשגה.

עתה החליטה וועדת הפטור המשרדית במשרד התקשורת על הארכת התקשרות עד לבחירת זוכה במכרז פומבי שיפורסם [חצי מיליון ₪ לתקופה של חצי שנה, “או עד להתקשרות עם זוכה במכרז שיפורסם, המוקדם מביניהם”].

הוועדה קיימה ישיבה בנושא ב- 22 ביוני 2021 בראשות מנכ”לית משרד התקשורת לירן אבישר בן-חורין ועימה עו”ד דנה נויפלד היועמ”ש ויוחנן שליין חשב משהת”ק.

וועדת הפטור מציינת כי ביום 1 ביוני 2021 וועדת הרכישות של משהת”ק “דנה בצורה מעמיקה בתוצאות הבדיקה ובחלופות האפשריות”. וועדת הרכישות החליטה לצאת למכרז פומבי לקבלת שירותי חנייה לעובדי המשרד בתל אביב. במכרז ייקבעו מחירי מקסימום. “אין באמור כדי לקבל כל טיעון שנטען במסגרת ההשגה שהוגשה למשרד”.

= = = = = = = = =

בתוך כך, וועדת הפטור המשרדית של משרד התקשורת ‘ניצלה את ההזדמנות’ ובאותה ישיבה קיימה דיון נוסף הנוגע לנושא החנייה של עובדי המשרד במשרד הראשי בירושלים.

יצויין כי ב- 30 ביוני 2021 מסתיימת תקופת ההתקשרות הנוכחית עם הספק לגבי מקומות חנייה בירושלים.

“לאור השגה על פרסום כוונת המשרד להתקשר עם חניון בית הרכב במגדל שלום בתל אביב כספק יחיד ביקשה הוועדה לבחון גם את החלטתה להתקשר עם חניון עדן בכיכר ספרא כספק יחיד.

“בתאריך 23 במאי 2021 ראש אגף הביטחון במשרד חיווה דעתו המקצועית בעניין חניית העובדים בירושלים לאור המצב הביטחוני ומיקום המשרד לא הרחק מקו התפר בין מערב העיר למזרחה. הוא המליץ שחניית העובדים תהיה סמוך ככל הניתן למשרד.

“בנוסף, בבדיקה מקיפה לא נמצאו חניונים ברדיוס של 100 מטר מהמשרד אשר יכולים להקצות כ- 60 מנויים”.

“ביום 26.5.2021 קיימה הוועדה דיון נוסף בממצאים הנוספים האמורים והחליטה לא לשנות” החלטתה הקודמת לגבי ההתקשרות בירושלים (לשנה בסכום של עד 1.1 מיליון ₪.”