בעקבות השגה שהוגשה, משרד התקשורת מאריך בשלב זה התקשרות בפטור לחנייה לעובדיו בתל אביב בחודשיים בלבד (במקום לשנה נוספת) עד סיום הבדיקה של ההשגה

וַיִּסְעוּ וַיַּחֲנוּ. בתחילת חודש אפריל 2021 פירסם משרד התקשורת שתי הודעות נפרדות על כוונות התקשרות המשך (בהיקף של כ מיליון ₪ לשנה לכל עיר) לגבי הסדרת נושא החנייה עבור עובדי המשרד בירושלים ובשלוחה התל אביבית שלו.

זה היה אמור להיות תהליך שגרתי אשר לאחר שלושה שבועות היה אמור להיות מאושר בהתבסס על תקנה 3(4)(ב)(1) בתנאים מיטיבים עם המזמין ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות.

לפני שלוש שנים פירסמתי ידיעה כאן באתר לגבי התקשרות הנוגעת לחניית עובדי המשרד בירושלים.

עתה התפרסם פרוטוקול ועדת הרכישות המשרדית מיום 6.5.2021. בישיבה השתתפו אביבית מסבנד [סמנכל”ית בכירה למינהל ומשאבי אנוש], עו”ד איה בן פורת [מהלשכה המשפטית], יוחנן שליין [חשב המשרד], אליאן רובנוביץ [מנהלת מחלקת מכרזים] ורונית בן-טל [מנהלת תחום לוגיסטיקה נכסים ורווחה].

מהפרוטוקול עולה כי ביום 25.4.2021 התקבלה השגה מחברת סנטרל פארק בע”מ על פרסום הכוונה להתקשר בפטור ממכרז, כספק יחיד, עם חניון בית הרכב במגדל שלום תל אביב.

לטענת חברת סנטרל פארק, “ברשותם שלושה חניונים המסוגלים לתת מענה לחניית העובדים בסמוך למגדל שלום בתל אביב, במרחק של 2-3 דקות הליכה, על-פי בדיקה שערכו באפליקציית Google Maps”.

ארבעה ימים לאחר מכן “הנחתה הוועדה את הגורמים המקצועיים במשרד לבחון לעומק את נושאי ההשגה של חברת סנטרל פארק”.

ביום 2 במאי 2021 התקיים מה שכונה ‘סיור חניונים’ באותם שלושה חניונים שצויינו בהשגה. בסיור השתתפו רפי כהני [מנהל תחום כספים וגביה], רונית בן-טל, מיטל לוגסי ואורלי סבן (תחום לוגיסטיקה).

הוועדה התבקשה לבחון את ההשגה של חברת סנטרל פארק מול סיכום הסיור שערכו נציגי המשרד וכן להאריך תוקף ההתקשרות מול החניון הנוכחי מעבר ל- 31.5.2021.

בהחלטות הוועדה נאמר כי “הוועדה קיבלה את הנתונים ויש צורך בהשלמת בחינת ההשגה שהתקבלה מחברת סנטרל פארק בע”מ. הוועדה מאשרת הארכת ההתקשרות עם חניון בית הרכב לפי תקנה 3(4)(ב)(1) לתח”מ ללא עלות נוספת עד ליום 30 ביוני וזאת לשם השלמת הבחינה כאמור”.