קורונה: ריכוז הפטורים [“התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש”] והמכרזים הרלבנטיים שניתנו בשבועות האחרונים במשרדי הממשלה ויחידות הסמך לגבי משבר CoronaVirus

להלן פירוט הפטורים החשובים [“התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש”] שניתנו בשבועות האחרונים במשרדי הממשלה ויחידות הסמך לגבי התפשטות נגיף קורונה בישראל.

ברור כי אין המדובר בכל ההתקשרויות שבוצעו בידי משרדי הממשלה ויחידות הסמך אלא רק באלה שפורסמו במערכת מנו”ף.

יודגש כי מקצת מהפטורים והמכרזים הללו פורסמו במהלך השבועות האחרונים בחלון המבזקים של אתר זה והם מתפרסמים כאן שוב במסגרת הרשימה הכוללת.

לתשומת לב הקוראים/ות: ריכוז כל הידיעות לגבי נגיף קורונה שהתפרסמו בשבועות האחרונים ב- Read IT Now אפשר למצוא כאן ו- כאן.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

משרד ראש הממשלה

■ ב- 17 במארס 2020 דיווחתי בחלון המבזקים של האתר: אושרה בקשה של משרד ראש הממשלה להתקשרות בפטור ממכרז [‘התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש’] עם חברת מוריה שירותי ניקיון אחזקה ושמירה בע”מ לשם “רכישת ציוד חיטוי ומיגון” בהיקף 66,115 ₪.

ישיבת וועדת הפטור המשרדית נערכה (טלפונית) ב- 16 במארס 2020 ובה נמסר כי “בעקבות התפשטות נגיף קורונה עלה הצורך ברכישת מוצרי חיטוי ומיגון עבור כלל יחידות המשרד, ובכלל זה נציבות שירות המדינה. לאור הדחיפות ברכישת המוצרים והנזק היכול להיגרם לכל באי המשרד, אישרה ועדת המכרזים” התקשרות זו.

בישיבת וועדת המכרזים המשרדית שנערכה ב- 15 במארס 2020 נמסר כי “נעשתה בדיקה במקומות רבים ולא נמצא פתרון להיקפים הנדרשים, נוכח הביקוש הרב והמחסור בשוק.  הספק הנ”ל נענה לבקשת המשרד לספק את המוצרים הנדרשים בלוחות זמנים קצרים (באופן מידי) ובמחירים הוגנים”.

[יצויין כי ב- 1.3.2020 הגישה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו לבית-משפט השלום בירושלים תביעת לשון הרע. אחת הנתבעות היא חברת מוריה שירותי ניקיון אחזקה ושמירה בע”מ (נתבעת 2), מעסיקתה של סילבי גנסיה (נתבעת 1) – לשעבר עובדת  במעון ראש הממשלה].

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

משרד הבריאות

באופן טבעי, משרד הבריאות מוביל עם מספר הבקשות להתקשרות בפטור ממכרז הקשורות לנגיף קורונה. להלן הבקשות שפורסמו באתר מינהל הרכש הממשלתי עד היום:

■ ב- 16 במארס 2020 דיווחתי בחלון המבזקים של אתר זה: משרד הבריאות: בקשה לפטור ממכרז בהתקשרות [‘התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש’] עם בתי-חולים ציבוריים עבור שירותי מחלקות ייעודיות לטיפול בהתפרצות מחלת קורונה; אישור מיידי של 15 מיליון ₪ מתוך הבקשה הכוללת ל- 24 מיליון ₪.

■ החשב הכללי במשרד האוצר רוני חזקיהו אישר  ב- 18.3.2020 התקשרות בפטור ממכרז של משרד הבריאות עם מגן דוד אדום (מד”א): התקשרות המשך עם הארגון עבור אספקת שירותים הנדרשים לצורך היערכות והתמודדות עם התפרצות נגיף הקורונה בישראל לתקופה שמיום 15.3.2020 ועד ליום 23.5.2020. היקף ההתקשרות הוא 37,773,666 ₪ (כשמתוך סכום זה 30 מיליון ₪ הם אופציה). האופציה תמומש על ידי ועדת המכרזים המשרדית, בכפוף לקבלת אישור של ועדת החריגים המיוחדת למיניסטריון משרד הבריאות.

בנימוקי ההחלטה נאמר בין היתר כי “מטרת ההתקשרות: אספקת שירותים הנדרשים לצורך היערכות והתמודדות עם התפרצות נגיף הקורונה בישראל. במסגרת ההתקשרות מד”א תבצע בין היתר את הפעולות הבאות: הצבת עמדות בידוק נתב”ג לצורך איתור חשודים בהידבקות שחזרו מחו”ל; היערכות להפעלת מנגנון הבדיקות לחשודים בהידבקות בנגיף, לרבות רכישת ציוד והכשרה של פרמדיקים ומוקדנים; הפעלת מודל לבדיקה של חשודים בהידבקות בנגיף. במסגרת המודל הפרמדיקים יבצעו בדיקות רפואיות בבתיהם של אזרחים אשר קיים חשש סביר שנדבקו בנגיף, על מנת למנוע את יציאתם של חשודים אלה למחלקות לרפואה דחופה (מלר”דים) ולמקומות הציבוריים, בהם יש חשש שידביקו אנשים נוספים בנגיף”.

“עד למועד קבלת ההחלטה בנושא בוועדת המכרזים המשרדית, אישרה ועדת החריגים המיוחדת למיניסטריון משרד הבריאות התקשרות בעלות של למעלה מ- 7 מיליון ₪. יחד עם זאת, נכון למועד זה התקבלה כבר החלטה עקרונית לאישור של 4 מיליון ₪ נוספים. יתר על כן, בשל התפשטותו המהירה של הנגיף באוכלוסייה, נראה כי תידרש הרחבה של ההתקשרות בהליך מהיר, ועל כן מבקש המשרד במסגרת בקשה זו גם אופציה להרחבת ההתקשרות, בכפוף לקבלת אישור לכך מוועדת החריגים”.

■ ביום שישי, 31 בינואר 2020, אושרה התקשרות של משרד הבריאות עם ארגון מגן דוד אדום (מד”א) לגבי וירוס קורונה [“התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש”]. עפ”י אישור ההתקשרות [לתקופה 30.1.2020-29.2.2020], “בהסתמך על מכתבו של, אחראי על מינהל בריאות הציבור, מיום 30.1.20, ממליצה וועדת המכרזים לוועדת הפטור המשרדית על אישור התקשרות הנדרשת בדחיפות למניעת נזק של ממש עם מד”א עבור הקמת עמדת בידוק ובידוד בשדה התעופה“. לא פורסם הנוסח המלא של אישור וועדת הפטור המשרדית להתקשרות שהיקפה 165,000 ₪ לתקופה זו.

■ ב- 11 במארס 2020 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: משרד הבריאות: מכרז עם שלב מיון מוקדם להקמת מערך ייצור ואספקה למסכות מגן.

■ ב- 18 במארס 2020 פירסם משרד הבריאות את המכרז הבא: מכרז עם שלב מיון מוקדם להקמת מערך ייצור ואספקה לחלוקים וסרבלים להגנה בפני חומרים ביולוגיים. מועד אחרון להגשה: 22.3.2020

■ ב- 13 במארס 2020 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: מינהל הדיור הממשלתי מפרסם “פנייה לאיתור מחסן עבור משרד הבריאות בגין צורך דחוף”.

■ מינהל הדיור הממשלתי הודיע ב- 17 במארס 2020 על אישור התקשרות עם טיטניק מזון בע”מ לצורך שכירת נכס עבור משרד הבריאות, לתקופה ממושכת בהיקף יותר מ- 11 מיליון ש”ח. “בעקבות התפשטות מחלת הקורונה בעולם ובישראל, משרד הבריאות זקוק באופן דחוף למחסן חירום לאחסון ציוד רפואי ותרופות חיוניות. הציוד יגיע לישראל בימים הקרובים ולכן המשרד צריך לקבל את המחסן לשימושו הבלעדי מייד. משרד הבריאות העביר את עמדתו כי לשם כך, נדרש בדחיפות מחסן ממוזג בשטח של כ- 2,000 מ”ר.  המחסן צריך להיות במרכז הארץ לצורך הפצה יעילה ומהירה של התרופות והציוד לכל המרכזים הרפואיים בישראל. דרישות אלו נועדו, בין היתר, למנוע נזקים בריאותיים ולאפשר הערכות לשמירה על בריאות הציבור בישראל”.

■ ב- 11 במארס 2020 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: משרד הבריאות יתקשר התקשרות דחופה בפטור ממכרז עם חברת פליינג קרגו לשם רכישת שטח עבור אחסון ציוד מיגון וציוד נלווה להיערכות לקורונה.

■ משרד הבריאות הודיע ב- 17 במארס 2020 עם התקשרות בפטור עם התקשרות עם חברת דאטוס הלף בע”מ לצורך הקמת פלטפורמת דאטוס לרפואה מרחוק וניטור חולי קורונה בביתם או במתקני בידוד. “במסגרת משבר הקורונה, נדרשת יכולת לקופות החולים לשימוש בכלים דיגיטליים לתקשורת עם המטופלים בביתם, לרבות שיחות וידיאו, ניטור ואיסוף מדדים וסימפטומים, בהתאם לפרוטוקוליי טיפול שיתעדכנו באופן עיתי”.

■ ב- 15 במארס 2020 פירסם משרד הבריאות/אגף לפיקוח קופות החולים ארבע הודעות נפרדות להתקשרות בפטור ממכרז עם קופת חולים לעובדים לאומיים, קופת חולים מאוחדת, עם שירותי בריאות כללית/קפלן א’ ועם מעונות מכבי/בית אלדן.

מטרת ההתקשרות: רכש ערכות טיפול בחולים קורונה: “בהמשך להתפרצות נגיף הקורונה בישראל ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, בכדי לצמצם התפשטות המחלה ועל מנת למנוע הדבקת בני משפחה, מטופלים ומאושפזים אחרים ואנשי צוות בבתי החולים ובמרפאות קופות החולים, על חולים במצב קל לשהות בביתם במתכונת של בידוד. בשל כך נוצר צורך דחוף באספקת ערכות רפואיות לחולים אלה הכוללות פאלס אוקסימטר (מכשיר הבודק רמת חמצן בדם ודופק), מדחום אישי ועשר מסכות כירורגיות. על כן, בנסיבות אלה, המשרד נדרש להתקשר בדחיפות עם כלל קופות החולים בכדי שיתאפשר בידן לספק למבוטחיהן הערכות הנ”ל.

“יצויין כי המידע בדבר זהות החולים האמורים מצוי בידי קופות החולים אשר הינן בעלות הגישה הבלעדית לתיקיהם הרפואיים”.

■ ב- 18 במארס 2020 אושרה התקשרות [התקשרות המשך באישור ועדת מכרזים משרדית] של המשרד עם דליס לאספקת כיבוד לאגף לשעת חירום (שע”ח): “בשל משבר קורונה, עובדי האגף לשעת חירום עובדים סביב השעון והאגף מזמין כיבוד עבור העובדים והצוות המאייש את המוקד”.

■ ב- 18 במארס 2020 אושרה התקשרות בפטור ממכרז [התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש] בהיקף 1.35 מיליון ₪ עם איי אס אס – אשמרת בע”מ עבור שירותי ניקיון עבור ביה”ח ראשל”צ [“לנוכח מצב החירום בו נתונה מדינת ישראל, עקב התפרצות והתפשטות נגיף קורונה, הוחלט על הקמת שתי מחלקות ייעודיות במרכז הגריאטרי ראשון לציון לשם אשפוז מטופלים הנגועים בנגיף אשר אין אפשרות כי ישהו בבידוד”].

■ ב- 18 במארס 2020 אושרה התקשרות בפטור ממכרז [התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש] בהיקף קצת יותר מחצי מיליון ₪ עם קלינור שירותים לישראל בע”מ עבור שירותי ניקיון עבור ביה”ח שמואל הרופא [“לנוכח מצב החירום בו נתונה מדינת ישראל, עקב התפרצות והתפשטות נגיף קורונה, הוחלט על הקמת שתי מחלקות ייעודיות במרכז הגריאטרי שמואל הרופא לשם אשפוז מטופלים הנגועים בנגיף אשר אין אפשרות כי ישהו בבידוד”].

■ ב- 19 במארס 2020 אושרה התקשרות בפטור ממכרז [התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש] בהיקף 1.755 מיליון ₪ עם חברת גלובקיפר טק בע”מ עבור “פיתוח אפליקציה לתמיכה בהאטת התפשטות נגיף קורונה“. באתר GeekTime תוארה בעבר פעילות החברה [GlobalKeeper Tech LTD] כ”פלטפורמת תקשורת לשימוש כוחות הביטחון שיכולה להעביר בזמן אמת ובאופן מוצפן ומאובטח, וידאו וקול בזמן אמת, מיקומים ותמונות מהאירוע – בזמן ההתרחשות. לאחר מכן, השירות מציג מעין ציר זמן שמציג את כל הדיווחים וההתרחשויות בסדר כרונולוגי – דבר המאפשר לבצע תחקירים יעילים ומהירים לאחר-האירוע”.

■ ב- 19 במארס 2020 אושרה התקשרות בפטור ממכרז [התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש] בהיקף 4 מיליון ₪ עם בזק און ליין בע”מ  לטובת “הרחבת התקשרות עם מוקד ‘קול הבריאות’ לטובת התמודדות עם משבר הקורונה” [עפ”י בקשת איילת גרינבאום אריזון, מנהלת תחום השירות].

■ ב- 19 במארס 2020 אושרה התקשרות בפטור ממכרז [התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש] מוניות תל השומר בע”מ לשם “שינוע חומר ביולוגי-איסוף ושינוע דגימות שפעת ושינוע בדיקות קורונה” [עפ”י בקשת יפעת סיטבון, מנהלת תחום מינהל, תקציב וארגון].

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

מרכז רפואי וולפסון חולון

■ ב- 13 במארס 2020 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: ביה”ח וולפסון בחולון: שתי בקשות התקשרות בפטור לגבי מתחם הבידוד לחולי קורונה [“התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש”].

■ ב- 19 במארס 2020 אושרה התקשרות בפטור ממכרז [התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש] עם חברת פרוטקט מרכבה שירותים בע”מ “לצורך אספקה והתקנת מצלמות אבטחה בדחיפות למתחם הבידוד שנבנה עבור חולי קורונה”. כמו כן אושרה התקשרות נוספת עם אותה חברה לטובת “התקנת מסך טלביזיה במתחם הבידוד קורונה”.

■ ב- 19 במארס 2020 אושרה התקשרות בפטור ממכרז [התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש] עם חברת אייפרקטיקום תקשורת פרקטית בע”מ “לצורך רכישת מערכת טלפון וידיאו במעגל סגור למתחם בידוד קורונה”; “לצורך הכנה דחופה של מתחם הבידוד למטופלי קורונה יש לבצע הרכישה וההתקנה במיידי”.

■ ב- 19 במארס 2020 אושרה התקשרות בפטור ממכרז [התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש] עם חברת טל-פארם לצורך דחוף ומיידי של “התקשרות לצורך התקנת מסכי מתח נמוך במתחם הבידוד קורונה” “בטרם יועברו מטופלי הקורונה למתחם הבידוד”.

■ ב- 19 במארס 2020 אושרה התקשרות בפטור ממכרז [התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש] עם חברת בוצר ארגונומיקס לצורך דחוף ומיידי של “רכישת יחידת טיהור אויר ניידת למתחם בידוד קורונה” “בטרם יועברו מטופלי הקורונה למתחם הבידוד”.

■ ב- 19 במארס 2020 אושרה התקשרות בפטור ממכרז [התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש] עם חברת טייטו קר לצורך דחוף ומיידי של “אספקה והתקנת מערכת ניטור מרחוק למתחם בידוד קורונה”.

■ ב- 19 במארס 2020 אושרה התקשרות בפטור ממכרז [התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש] עם חברת סינאל תעשיות בע”מ לצורך “הרחבת מערכת בקרת כניסה ממוחשבת למתחם בידוד קורונה” “צורך דחוף ומיידי לבצע התקנה מיידית על מנת שניתן יהיה לאכלס את חולי הקורונה”.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

מרכז רפואי הלל יפה חדרה

■ “לאור הדרישה הדחופה להכנת מחלקת לקליטת חולי קורונה, ישנו צורך בהתקשרות דחופה על מנת לעמוד בהנחיות משרד הבריאות, אין אפשרות להמתין להליך מכרזי”, נאמר בהודעה של המרכז הרפואי שיתקשר בפטור (בהיקף 1.17 מיליון ₪) לשם בחירת קבלן [אלביליה חנן בע”מ] לשיפוץ קומות 1 ו- 4 בבניין אשפוז א’.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

משטרת ישראל

■ ב- 16 במארס 2020 דיווחתי בחלון המבזקים של האתר: וועדת הפטור ממכרז במשרד האוצר אישרה בקשה של משטרת ישראל להרחבת ההתקשרות [‘התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש’] בפטור מחובת מכרז עם שבע חברות בהיקף של 11.5 מיליון ₪; “בהמשך להערכת מצב בנושא ההתמודדות עם נגיף קורונה, נדרשת מ”י לרכוש ערכות נוספות למיגון השוטרים, בהתאם להנחיות ההתמגנות של משרד הבריאות“; “לאור היערכות למעבר מדרג ב’ לדרג ג’, נקבעו מפתחות לכוח משימתי של אלף שוטרים וכוח תגובה של 4,000 שוטרים ליממה, כאשר בהתאם למפתחות אלו נדרשת כעת מ”י לרכוש 150,000 ערכות וזאת על מנת להשלים את היערכות מיגון השוטרים”; בקשה זו אושרה במסגרת ועדת החריגים.

■ ב- 13 במארס 2020 פירסמתי ידיעה כאן באתר שכותרתה: ועדת הפטור במשטרת ישראל אישרה התקשרות בפטור ממכרז בהיקף 4 מיליון ₪ עבור רכש ערכות מבצעיות למיגון מפני קורונה [“התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש”].

■ ב- 25 בפברואר 2020 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: אושרה התקשרות של משטרת ישראל בפטור ממכרז לרכישת מסיכות פנים מספקים שונים בשל התפשטות נגיף קורונה.

■ ב- 16 במארס 2020 אישרה וועדת הפטור המשרדית התקשרות בפטור עם חברת ממרם שיווק בע”מ לצורך רכישת ציוד רפואי (רכישת מדי חום ללא מגע): “במסגרת היערכות משטרת ישראל להתמודדות עם נגיף קורונה נדרשת המשטרה לבצע רכש מדי חום ללא מגע לשימוש במעברים ובכניסה לתחנות משטרה […] יצרני המדחומים ממוקמים בסין ובחלק ממדינות אירופה המתמודדות עם הנגיף והיקף יכולת הייצור פחת, אם לא פסק לחלוטין”.

■ ב- 16 במארס אישרה וועדת הפטור המשרדית התקשרות עם נביעות טבע הגליל  לצורך רכישת בקבוקי מים מינרלים עבור כלל הכוחות: “בימים האחרונים, מדינת ישראל ומשטרת ישראל כחלק ממנה, נערכים להתמודדות עם משבר נגיף קורונה. היערכות משטרת ישראל לנגיף נקבעת בהתאם להנחיות המועצה לביטחון לאומי (מל”ל). מדובר, מטבע הדברים, בהיערכות למצב חירום אשר לא הייתה צפוייה ולא ניתן היה להיערך אליה”.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

משרד האוצר

■ משרד האוצר הודיע ב- 15 במארס 2020 על הרחבת התקשרות עם קומפיוטר סי דאטה עבור רכש רישיונות גישה מרחוק של עובדי המשרד, עקב התפשטות נגיף קורונה. “עקב התפשטות נגיף קורונה בישראל, ניתנה הנחייה של מנכ”ל משרד האוצר לתת מענה ל- 1,000  עובדי משרד האוצר עבור גישה מרחוק. על-מנת לתת מענה להנחייה זו, נדרש להרחיב את ההתקשרות הקיימת עם חברת קומפיוטר סי דאטה ולרכוש 350 רישיונות VMware Horizon נוספים.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

משרד האוצר/המכס

■ משרד האוצר/אגף המכס ומע”מ הודיע ב- 16 במארס 2020 על התקשרות עם חברת MEDIKAR LTD  וחברת סייפטי מדיק שירותי רפואה בע”מ: התקשרות לצורך רכישת ציוד הגנה לעובדי רשות המסים בישראל מנגיף קורונה.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

משרד משרד החקלאות/מכון וולקני

■ משרד החקלאות ופיתוח הכפר/מינהל המחקר החקלאי/מרכז וולקני הודיע ב- 16 במארס 2020 על התקשרות בפטור עם סיסק שיאו בע”מ: התקשרות דחופה לרכישת רישיונות VPN עבור גישה מרחוק לרשת המינהל. “לאור משבר קורונה יש צורך בהיערכות מהירה לעבודה מהבית של עובדי מינהל המחקר החקלאי לרכישת רישיונות VPN הנדרשים על-מנת לאפשר חיבור של עובדים לרשת המינהל, גישה מרחוק. הספק סיסק עובד עם המינהל במשך חמש השנים האחרונות ועל-ידו סופקה ומתוחזקת מערכת ה- VPN הקיימת. לכן הליך מכרזי והכנסת ספק אחר ייקחו שבועות עד חודשים, בעוד שאהו צריכים להשלים את ההכנות בימים הקרובים למניעת נזק של ממש”. הנושא מטופל ע”י אורן הנר מנהל אגף בכיר מערכות דיגיטליות ומידע.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

משרד התחבורה

■ ביום שני, 16.3.2020, בשעה 13:21, דיווחתי בחלון המבזקים של אתר זה: משרד התחבורה והבטיחות בדרכים יתקשר בפטור ממכרז עם החברות ויה תחבורה ישראל בע”מ [VIA TRANSPORTATION ISRAEL LTD] ועם מוויט אפ גלובל בע”מ [MOOVIT APP GLOBAL LTD] לשם “רכישת מערכת תפעולית לשעת חירום לאיסוף והגעה של עובדים חיוניים בתחבורה הציבורית למוקמות עבודה שהוגדרו כחיוניים“; היקף ההתקשרות הכולל: 8 מיליון ₪; “ההתקשרות [‘התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש’] נדרשת לצורך פיתוח והפעלת מערכת טכנולוגית שתשמש אמצעי תחבורה ציבורית ייעודיים לאיסוף/פיזור עובדים למקומות עבודה שהוגדרו כחיוניים, במסגרת היערכות לפי צו בריאות העם בהתמודדות עם מגפת קורונה”.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

משרד המשפטים

■ משרד המשפטים דיווח ב- 15 במארס 2020 על הארכת והרחבת ההתקשרות עם חברת בינת  תקשורת ומחשבים בע”מ זוכת מכרז פומבי 08.17 – הספקה הטמעה ותחזוקה של טובין ושירותים מתוצרת חברת Pulse Secure.

במסגרת זו עלה גם כי “[…] כחלק מההיערכות המשרדית להתפרצות וירוס קורונה, נדרש אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע להיערך למתן אפשרות לעבודה מהבית של עד 2,000 משתמשים בו-זמנית. במצב הקיים: מכונות החיבור מרחוק יכולות לתמוך בעד 1,000 משתמשים במקביל. הרישוי הקיים תומך בחיבור של עד 500 משתמשים בו-זמנית.

“[…] יצויין כי נבחנה חלופה נוספת והיא מתן גישה מהבית דרך מימשל זמין. בערוץ זה עלות הרישוי ל- 2,000 משתמשים הינה 200,000 ₪ לחודש. עקב העלות וכן זמן ההיערכות הנדרש, שהוא בין חודש לחודשיים, נפסלה אופציה זו”.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

משרד הכלכלה והתעשייה

■ מידי פעם מפרסם משרד הכלכלה התקשרויות בפטור ממכרז בנושא סוכר ושמן לטובת מלאי החירום של המדינה. גם השבוע פורסמו שלושה פטורים כאלה אולם שניים מהפטורים, שעסקו ב”אחסון ורענון של שמן קנולה ממשלתי” (התקשרויות המשך), הרי שהתקשרות אחת, עם חברת סוגת תעשיות בע”מ, לצורך “אחסון ורענון של סוכר לבן ממשלתי” (בהיקף 3,824,370 ₪) מוגדרת הפעם כ”התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש” ולא מן הנמנע שהדבר נעשה כדי להבטיח מלאי מספיק של סוכר בשל המצב הנוכחי.

■ ב- 19 במארס 2020 פירסם משרד הכלכלה בקשת מידע מיבואנים בעקבות משבר קורונה: “משרד הכלכלה מבקש מידע מיבואנים במטרה לעקוב אחר המתרחש בשוק ולהציע פתרונות רגולטורים או סיוע אחר כנדרש. לצורך כך העברת המידע על ידכם ושמירתנו מעודכנים יסייע לממשלה להגיב בזמן”.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

משרד הרווחה, העבודה והשירותים החברתיים

■ ב- 19 במארס 2020 אושרה התקשרות בפטור ממכרז [התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש] עם מילגם שירותים לעיר בע”מ “לאספקת מזון לאזרחים וותיקים בבתיהם מכוח מכרז היקפים משתנים מס’ 7/7.2013: מתן שירותים מינהליים להפעלת תוכניות הזנה של משרד החינוך – התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש, אשר יש לבצעה תוך שני ימי עבודה או פחות, בהיקף ולתקופה המזעריים הנדרשים בנסיבות כאמור”.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =