משרד התקשורת מממש אופציה להרחבת התקשרות בפטור ממכרז ל- 12 חודשים נוספים עם יועץ תקשורת חיצוני לנושא רשות שידור ציבורית חדשה

משרד התקשורת מממש אופציה להרחבת התקשרות בפטור ממכרז ל- 12 חודשים נוספים עם יועץ תקשורת חיצוני לנושא רשות שידור ציבורית חדשה. בעדכון בנושא, שהתפרסם מטעם משרד התקשורת ב- 5 בפברואר 2015 באתר מינהל הרכש הממשלתי, לא פורסם היקף ההתקשרות החדשה (מארס 2015-מארס 2016).

שר התקשורת לשעבר ושר הפנים כיום גלעד ארדן נותר האחראי על יישום הרפורמה בשידור הציבורי.

ב- 27 במאי 2014 פירסמתי כאן באתר ידיעה בה נאמר בין היתר כי “הוועדה להעסקת יועצי תקשורת חיצוניים במשרדי הממשלה אישרה למשרד התקשורת לערוך מכרז לשירותי ייעוץ תקשורתי לנושא חוק המשדר הציבורי החדש (….) הבקשה היא לאישור החלטת וועדת המכרזים לקבלת שירותי ייעוץ תקשורת חיצוני לתקופה של עד תשעה חודשים מיום חתימת ההסכם עם אופציה להרחבת ההתקשרות ב- 12 חודשים נוספים, לפי הוראת 7.10.3 לתכ”ם. הפנייה תהיה לחמישה מציעים עפ”י רשימה שהרכיבה וועדת המכרזים ואמות המידה שקבעה, בהתאם לתקנה 5(א)(2) לתקנות חובת המכרזים, התשנ”ג – 1993”. יצויין כי  Read IT Now  היה הראשון לדווח על כך.

ב- 15 ביוני 2014 פירסמתי ידיעה כאן באתר כי בישיבה השנייה של הוועדה המיוחדת לדיון בהצעת חוק השידור הציבורי בראשות ח”כ קארין אלהרר במסגרת הכנת הצעת החוק לקריאה שנייה ושלישית התייחס שר התקשורת גלעד ארדן לנושא יועץ תקשורת חיצוני שיסייע למשרדו בנושא ואמר כי טרם נבחר יועץ תקשורת לחיצוני לתפקיד.

ב- 28 ביוני 2014 דיווחתי כאן באתר כי “משרד התקשורת מתקשר בפטור ממכרז עם שיר שגיא בנושא הצעת חוק השידור הציבורי החדש”. סיום ההתקשרות –  24.3.2015 – עם אופציה להארכה בשנה נוספת.