העדכון של אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ [בהתבסס על YNET] כלל מידע שהתפרסם ב- Read IT Now שבוע קודם לכן

ביום שני, 21.6.2021, אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ פתח את הבוקר שלו באייטם ‘בלעדי’ שכותרתו: חשיפת הקריסה הפנימית המוחלטת במש’ התקשורת בתחומי הפיקוח והאכיפה.

בתחתית אותו אייטם התפרסם ארבעה ימים לאחר מכן עדכון מטעמו של אבי וייס [לא נגעתי]: “עדכון 21.6.21, 17:00: עדכון 21.6.21: פורסם  כאן ב- YNET (כותרת בלבד): ‘בקשה לייצוגית של 294 מיליון שקל נגד הדואר. המבקשים טוענים שצמצומי כוח אדם בחברה הביאו לכך שמערכת הטיפול בחבילות ודואר רשום קרסה. הפיצוי נדרש בשם אזרחי המדינה על עוגמת הנפש’. מחברת הדואר טרם נמסרה תגובה לתביעה חדשה זו”. [הערה: ההדגשה והכפילות במלה ‘עדכון’ – מופיעה במקור; הפיסקה כוללת גם קישור לידיעה המקורית ב- YNET].

איני רוצה להיות משבית שמחות והורס מסיבות אבל רק מפנה תשומת ליבכם לכך שידיעה על הגשת התביעה (והבקשה לאשרה כתובענה ייצוגית) נגד חברת דואר ישראל פורסמה כאן באתר זה, שבוע קודם לכן, כבר ב- 14 ביוני 2021 בצהריים.

אולי שאבי וייס לא ראה את הידיעה שפורסמה אצלי ולכן פירסם אצלו את העידכון שבוע ימים לאחר מכן [אני בספק כיוון שהוא קורא באדיקות את מה שאני כותב].

כן, זה אותו אבי וייס שכתב לא-אחת שהוא – בניגוד לכלי תקשורת אחרים – דווקא נותן קרדיט לכלי תקשורת שהיו ראשונים לדווח על משהו שהוא משתמש בו מאוחר יותר. זה נכון עד שזה מגיע לאזכור Read IT Now. ואני כאן כדי להזכיר בכל פעם שזה קורה שוב.

= = = = = = = =

נמשכים התֹהוּ וָבֹהוּ והאַנְדְּרוֹלוֹמוּסְיָה

ב- 20 ביוני 2021 כתבתי כאן באתר זה על כך שאבי וייס שוגה, לדעתי, באיות המלה ‘כאוס’ כשהוא מאיית אותה עם האות י’ אחרי האות כ’ (כלומר: כיאוס).

עזר משהו? התשובה הניצחת של אבי וייס ניתנה ב- 30 ביוני 2021 באייטם חדש שפירסם לפני הצהריים כשכבר בכותרת האייטם נכתב: הכיאוס ואובדן השליטה של משרד התקשורת בחברת הדואר – נמשך.

“הכיאוס” הזה של אבי וייס נמשך כשגם בכותרת המשנה של האייטם הזה מופיעה המלה ‘כיאוס’: “לא רק מבקר המדינה גילה, שהציבור לא מקבל שירות מחברת הדואר. כעת פתאום שר התקשורת, יועז הנדל, מגלה זאת, אבל עדיין לא עושה מאומה לתיקון הליקויים החמורים ביותר. חשיפת הכיאוס בהתנהלות צמרת חברת הדואר ובצמרת משרד התקשורת, שעושה מהעניין הזה צחוק ולעג”.

וכדי שתבינו כמה גדול ה- CHAOS הזה אצל ידידנו מומחה הטלקום, הרי שחלף עוד יום אחד בלבד והנה ביום חמישי, 1 ביולי 2021, התפרסם אייטם חדש שכותרתו: שר התקשורת יועז הנדל מתערב בנושא גלי צה”ל ללא כל סמכות חוקית!

באייטם החדש כתב אבי וייס במסגרת כותרת המשנה: “סיפור הזוי זה הוא המשך ישיר לכאוס בו מתנהל משרד התקשורת תחת השר יועז הנדל”.

אכן הזוי שלפתע נזנחה האות י’ ואבי וייס חזר לכתוב “כאוס” ולא “כיאוס”. החום משפיע?

= = = = = = = =

האם יועז הנדל יודע שמזה זמן רב ישראל

חסומה למשלוח דואר לעשרות מדינות?

ב- 5 ביולי 2021 פירסם אבי וייס אייטם תחת הכותרת אותה כותרת. מדובר באייטם-המשך לאייטם קודם מינואר השנה שעסק באותו נושא אולם אז התייחס לשר התקשורת שכיהן באותה העת – החליפי בנימין גנץ.

מבדיקה שנערכה נראה כי בלשכות שני השרים דולקים האורות עד השעות הקטנות של הלילה משום שכל אחד מהשרים הללו מנסה למצוא מהו שמה הנכון של אחת המדינות הנזכרות בשני האייטמים הללו כפי שנכתב ב’טלקום ניוז’: פעם אחת כתוב “קורסאו” ופעם שנייה מובא תצלום של מודעה של חברת דואר ישראל ובה כתוב דווקא “קרסאו“.

בדיוק בשביל כך יש וויקיפדיה שמתעקש על “קוראסאו” [או בהולנדית – Curação]. אולי עכשיו, כששני השרים הנכבדים יודעים, סוף-סוף, איך מאייתים נכון את שם הטריטוריה הזו, ייפתחו לשם משלוחי הדואר לישראל וממנה.

ובינינו, אגב: בואו, מי ישמע כמה דברי דואר משוגרים משם לכאן ומכאן לשם בשנה, שאבי וייס מזדעק על כך, ולא בפעם הראשונה.

אם זה לא הספיק ללשכת שר התקשורת הרי שעתה נוספה מדינה חדשה שגם לגביה יש בעייה: ב- 28.7.2021 אבי וייס פירסם אייטם על השתתפות חברות ישראליות בתחרות חברות הזנק בדרום מזרח אסיה. ליתר דיוק מדובר במדינה אחת שם.

באותו אייטם כתב אבי וייס במקצת מהמקרים כי מדובר ב- “טייוואן” ובמקצת המקרים – ב”טיוואן“. וגם בשביל זה יש וויקיפדיה או גוגל. זה לוקח כמה שניות בלבד לבדוק שם.

= = = = = = = =