במידה ולא שמתם לב, Read IT Now היה הראשון לדווח

13:59 25.04.2022

קטגוריות: כללי

במידה ולא שמתם לב, Read IT Now היה האתר הראשון לדווח על הדברים הבאים:

■ ביום שני, 18.4.2022, פורסמה ידיעה בדה מארקר שכותרתה: “תביעה בלתי נמנעת”: בכירי מטא ניפחו נתוני פרסום כדי להגדיל את ההכנסות. בכותרת המשנה נאמר: התכתבויות פנימיות חושפות כי מטא הטעתה לכאורה מפרסמים על ידי עיוות מספר המשתמשים שנחשפים למודעות — וכללה בהם חשבונות כפולים ומזויפים; באחרונה הוגשה נגד מטא בקשה לתביעה ייצוגית בארץ, שלפיה בכירים בחברה התעלמו מהצעות עובדים לדבוק בנתוני האמת“. כמה שעות לאחר מכן פורסמה בנושא הזה ידיעה גם באתר News1 של יואב יצחק.

כדאי להזכיר כי בנושא זה הוגשו שתי תביעות ייצוגיות נפרדות עליהן דיווחתי [כאן ו- כאן] כבר ביום שישי, ערב חג הפסח באתר זה.

■ כדאי גם להזכיר כי בערב חג הפסח פירסמתי (כאן) ידיעה שכותרתה: פריצת ההאקרים ל- סייברסרב/אטרף [10/2021]: הוגשו שתי תובענות ייצוגיות (ולא אחת, כפי שפורסם בשעתו); התביעה השנייה – שדבר קיומה מתפרסם לראשונה, כאן – היא בהיקף קבוצתי של 250 מיליון ₪.

■ באותה ידיעה לגבי סייברסרב כתבתי גם: יצויין כי אין זו הפעם הראשונה בה Read IT Now מפרסם ידיעה אודות כתב תביעה שדבר קיומו לא היה ידוע ברבים עד לפרסום כאן: בחודש ספטמבר 2020 פירסמתי כאן באתר לפיה “עתה מסתבר כי בחודש מארס 2020 הוגשה לא תביעה אחת נגד תנועת הליכוד –  וחברת אלקטור תוכנה בגין דליפת מידע של בוחרי התנועה אלא שתי תביעות נפרדות בשני בתי-משפט שונים; התביעה הראשונה היא של עו”ד ברק כהן ו- 18 תובעים נוספים באמצעות עו”ד יהונתן קלינגר (עליה דווח בשעתו במספר כלי תקשורת); התביעה הנוספת שהוגשה באותו החודש היא של עו”ד יונתן ברוורמן חבר תנועת הליכוד ואשר לא ניתן לה פרסום עד כה; דבר קיומה של התביעה הנוספת נודע ל-  Read IT Now בעקבות החלטה של העליון”.

■ בגיליון ערב חג הפסח, Read IT Now היה האתר הראשון לפרסם החלטה של בית-המשפט לגבי בקשתו של אבי שמחון [שכיהן כ ראש המועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה  וכן כיועצו הכלכלי של ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו] בכל הנוגע לקיצור תקופת הצינון שלו.