NordVPN: מיליוני נתונים מכרטיסי אשראי מוצעים למכירה ב- Dark Web תמורת מחיר ממוצע של $10.60 האחד

מנתונים חדשים שפירסמה חברת NordVPN  עולה כי מיליוני נתונים מכרטיסי אשראי מרחבי העולם מוצעים למכירה ב- Dark Web תמורת מחיר ממוצע של $10.60 האחד. המחיר ההתחלתי של נתונים כאלה עשוי אף להיות דולר אחד.

הממצאים של החברה נובעים ממחקר לגבי יותר מארבעה מיליון כרטיסי אשראי למכירה ברשת האפילה.

השוק הטוב ביותר הוא לגבי כרטיסי אשראי של אזרחים אמריקנים (1.6 מיליון מכלל 4.5 מיליון כרטיסים שנותחו במסגרת זו, לעומת 135,000 נתוני כרטיסים של אזרחים בריטיים).

ואולם המחירים הגבוהים ביותר לגבי נתוני כרטיסי אשראי היו בסביבות עשרים דולרים לגבי הונג קונג והפיליפינים לעומת מחיר של דולר אחד עבור נתונים שמקורם במקסיקו ובאוסטרליה.

= = = = = = = = = = = = = = = =

מומחה הטלקום אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ שינה בתחילת 2021 את מדיניותו לגבי פרסום של חברת NordVPN: עד תחילת השנה הנוכחית הוא דאג להצמיד פרסומת של החברה לכל ידיעה בנושאי אבטחת מידע וסייבר שפירסם באתר שלו מבלי להדגיש שמדובר במודעות פרסומות ותוך יצירת מצג מטעה כאילו המודעות הן חלק בלתי נפרד מהידיעה.

כאמור, בתחילת השנה הנוכחית, הפסיק מסיבה כלשהי מנהגו זה (וטוב שכך) והידיעות שפירסם במהלך השנה לא כללו את הפרסומות המדוברות.

לפני מספר שנים הוא בכלל פירסם מידע על המבצעים השיווקיים של החברה כידיעות שוטפות בדף הבית שלו.

לאחרונה, מסיבה כלשהי, החלו להופיע שוב בצידו השמאלי של דף הבית שלו באנרים פרסומיים של NordVPN אך כאמור, עד כה, אין פרסום בתוך וכחלק מאייטמים שונים בתחום האבט”מ.

= = = = = = = = = = = = = = = =