eMarketer: טוויטר מגדילה את הנתח שלה בפרסום ברשתות חברתיות

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 13 בספטמבר 2012 אומר כי Twitter מגדילה את הכנסות הפרסום שלה ברחבי העולם בקצב מהיר כשבשנת 2012 צפוי גידול בשיעור של 106.7% (לעומת 213.1% בשנת 2011) ל- 288.3 מיליון דולר.

בשנת 2013 יסתכמו ההכנסות ב- 545.2 מיליון דולר, גידול של 89.1%.

חברת המחקר צופה כי בשנת 2014 יגיע הנתח של שירות המיקרובלוגינג ל- 12.7% מכלל הכנסות הפרסום של רשתות חברתיות בארצות הברית והן יסתכמו ב- 807.5 מיליון דולר (גידול של 48.1%).

בשנת 2014 הנתח של Facebook מכלל הכנסות הפרסום של רשתות חברתיות בארצות הברית יהיה 63.5%.

ב- 9 בספטמבר 2012 פירסמתי כאן ידיעה שאמרה כי לדברי eMarketer ההכנסות של Twitter מפרסום נייד בארה”ב ב- 2012 יהיו גבוהות מאלה של Facebook ואילו ב- 2013 שוב תוביל פייסבוק.