EIU/SAP: מחסור בכוח אדם מיומן ומנוסה הוא המכשול העיקרי לקידום ביג דאטה בקרב חברות מוצרים צרכניים

Big data and consumer product companies; People, processes and culture barriers, דו”ח של Economist Intelligence Unit, EIU בשיתוף עם חברת SAP, אומר כי למגזר מוצרי הצריכה היכולת האמיתית להפיק ביג דאטה הנוצר ממידע של נקודות המכירה, תחושות הצרכנים, איתור שרשרת ההספקה ועוד.

עם זאת, החברות בתעשייה זו נאבקות למצוא כיצד לנצל בצורה מלאה את כל נכסי הנתונים הללו לשם יתרון תחרותי.

חברות רבות מתמקדות בהיבטים הטכנולוגיים אולם טכנולוגיה אינה המכשול הראשי ליישום וניצול ביג דאטה. מחסור בכוח אדם מיומן ומנוסה הוא המכשול העיקרי לקידום ביג דאטה בקרב חברות מוצרים צרכניים.

עורכי הדו”ח אומרים כי כדי להשיג תובנות אמיתיות מביג דאטה על החברות יהיה לבחון את המבנים והתהליכים הארגוניים שלהם.