רשות האכיפה והגבייה: מכרז למתן שירותי יועץ SAP FI לגזברות הארצית של ההוצאה לפועל

הגוף המפרסם: משרד המשפטים/רשות האכיפה והגבייה – ההוצאה לפועל (הוצל”פ)

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי יועץ SAP FI לגזברות הארצית של ההוצאה לפועל

מס’ המכרז: 25/12

תאריך פרסום: 27 בדצמבר 2012

מועד אחרון: 31 בינואר 2013

הערות: בהחלטת ממשלה ממאי 2008 הוחלט על הפרדת מערכות ההוצאה לפועל והמרכז לגביית קנסות ממערכת בתי-המשפט. כיום מצויים הארגונים תחת רשות האכיפה והגבייה המהווה יחידת סמך עצמאית הכפופה ישירות לשר המשפטים. ההפרדה בוצעה הלכה למעשה ב- 1 בינואר 2009.

קיימות 25 לשכות ההוצל”פ בכל רחבי הארץ. בכל לשכה פועלת גזברות הלשכה האמונה על הניהול הכספי של כל תיקי ההוצל”פ שבלשכה. כיום פועלת כל גזברות בצורה עצמאית תוך ניהול חשבון בנק משלה.

עם עלייתה לאוויר של מערכת המחשוב החדשה של ההוצאה לפועל “כלים שלובים” יידרשו הגזברים בכל הלשכות, כמו גם הגזברות הארצית וחשבות רשות האכיפה והגבייה, לשימוש במערכת SAP FI המוטמעת ב”כלים שלובים”. מדובר במערכת כספית-חשבונאית שתנהל אלפי רישומים חשבונאיים מידי יום וכן תנהל כספי מאות אלפי חייבים, זוכים, באי כוח וגורמים נוספים. כל ההתנהלות הכספית הזאת תבוצע בחשבון בנק מרכזי אחד ותפוקח ע”י הגזברות הארצית של ההוצאה לפועל.

הנושאים לגביהם נדרש הייעוץ: בדיקת תהליכי עבודה המתנהלים בעיקרם ב- SAP וביניהם ממשקים לגורמים חיצוניים דוגמת מערכת מרכב”ה; התאמות בנקים; התאמות אוטומטיות; אימות דו”חות; בדיקה ואיפיון של תהליכים חדשים בעלי השלכות כספיות ב- SAP; ייעוץ לגזברות הארצית לגבי ייעול ושיפור תהליכי העבודה ב- SAP ועוד.

היקף העבודה הצפוי הוא כאלף שעות עבודה בשנה.