משהת”ק: עוד פעילות לא חוקית וחסרת סמכות, משוללת כל יסוד ובסיס חוקי, של ‘הקליקה’; שחיתות רגולטורית במיטבה

כבר כתבתי באתר זה שאני מתגעגע לאבי וייס הטוב והישן, זה שבעבר התמקד כל-כולו בסיקור מה שכינה “עוולות משרד התקשורת” (קודם שהתמקד באופן ניכר במשפט ת”פ 67104-0120).

היכן הימים העליזים בהם כתב אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ על השערוריות של ‘צמרת משרד התקשורת’? היכן הימים העליזים בהם כתב על שימועים ‘הזויים’ ובלתי חוקיים של משרד התקשורת ושל ‘הקליקה’ [או, הדיפ-סטייט]?

כיום, אבי וייס ממעט לכתוב על הפעילות השוטפת של משרד התקשורת. הוא עושה זאת במיוחד כשהוא רואה שאני כתבתי משהו על המשרד.

לכן ראיתי — בעניין — מה שקרה ב- 16.5.2022 אחרי הצהריים: אבי וייס פירסם באתר שלו אייטם שכותרתו משרד התקשורת בוחן אסדרה להגבלת כוחה של בזק בשירותים למגזר העסקי.

בתחילה, פירסם אבי וייס – או, ליתר דיוק: כל מערכת ‘טלקום ניוז’ התכנסה ופירסמה יחדיו אייטם חדש שהיווה העתקה (מילה במילה) של הודעה לעיתונות של משרד התקשורת [כן, כן: העתקה של הודעה לעיתונות בידי מי שמבקר עיתונאים על כך שהם עושים העתק-הדבק להודעות לעיתונות של משרדי ממשלה…].

אלא שאחרי פרק זמן כלשהו ממועד הפרסום משהו טרד את מנוחתה של ‘מערכת Telecom News’. חיש מהר חזרה המערכת ועידכנה את האייטם שלה, בתחתית האייטם, עם תוספת שנכתבה באותיות מודגשות ונאמר בה: “עוד פעילות לא חוקית וחסרת סמכות, משוללת כל יסוד ובסיס חוקי, של ‘הקליקה’, בראשות הסמנכ”ל הבכיר לכלכלה [במשרד התקשורת], בשירות המתחרות של בזק. שחיתות רגולטורית במיטבה” [ההדגשה, כאמור – במקור].

ואם אבי וייס ו/או מערכת טלקום ניוז יטענו שאני ממציא דברים מדימיוני הקודח, אבשר להם שיש לי צילומי מסך עם ‘לפני’ ו’אחרי’: לפני התוספת ואחרי התוספת הזו.