סקר של קבוצת משתמשי SAP במדינות דוברות גרמנית: משתמשים רבים עודם ספקנים ואינם בטוחים ש- S/4Hana היא הטכנולוגיה שהם מחפשים

19:04 31.10.2015

קטגוריות: תוכנה

תגים: , , ,

סקר של DSAG ארגון משתמשי SAP בשלוש המדינות הסמוכות הדוברות גרמנית (גרמניה, אוסטריה ושווייץ) שממצאיו פורסמו ב- 29.9.2015 ואשר הוצג במפגש השנתי ה- 16 של הארגון שנערך בעיר ברמן בגרמניה בסוף חודש ספטמבר 2015 מצביע על כך שמשתמשים רבים עודם ספקנים ואינם בטוחים ש- S/4Hana  היא הטכנולוגיה שהם מחפשים.

לסקר השיבו 357 משתמשים ארגוניים משלוש המדינות. רק 6% החלו פרוייקט הכולל שימוש בטכנולוגיה זו ו- 4% רכשו את רישיונות השימוש.

בנוסף, 37% מהנשאלים אמרו כי הם חשים ש- S/4Hana  אינו מספק ערך מוסף כלשהו. 11% טרם ניסו את התוכנה וכ- 42% עדיין אוספים מידע עליה.

רבים חשים שחברת SAP אינה מספקת מידע מספיק על הפוקציונליות של הטכנולוגיה או על התועלות העסקיות, מודל הרישיונות או על התנאים להגירה ל- S/4Hana .

בשיחה עם המגזין  Computerworld אמר Frank Scavo נשיא חברת המחקר Computer  Economics אמר כי משתמשי סאפ נחשבים בדרך כלל לקבוצה שמרנית. “למרות שיש חדשנים בקרבם, מרביתם אינם נוטים להיות מאמצים מקדימים [early adopters]. הם נוטים להתקדם לאט ובזהירות, ממתינים לראות שטכנולוגיות חדשות אכן מוכחות ורק אז יאמצו אותן”. לדבריו, משתמשי SAP גם מחזיקים בדיעה של “אם זה לא מקולקל, אין צורך לתקן”.

Paul Hamerman סגן נשיא בחברת המחקר Forrester Research אמר לקומפיוטרוורלד כי “עסקים רבים ימתינו לסיפורי הצלחה מוכחים של לקוחות קודם שיחלו בפרוייקטי  S/4Hana משמעותיים”.

הערה: ההודעה לעיתונות של הארגון פורסמה באנגלית וניתן לקרוא אותה כאן.