משרד התקשורת מפרסם שלוש הודעות על התקשרויות בפטור ממכרז; אינו מפרסם את פרוטוקולי וועדת המכרזים להענקת הפטורים ממכרז

משרד התקשורת פירסם בימים האחרונים שלוש הודעות על התקשרויות בפטור ממכרז. יחד עם זאת, המשרד לא פירסם, משום-מה, גם את פרוטוקולי וועדת המכרזים להענקת הפטורים ממכרז.

שניים מהפטורים הם לגבי התקשרויות של המשרד עם החברות בינת תקשורת מחשבים בע”מ ו- ניו אייג’ טק בע”מ והם עוסקים באותו נושא: “הרחבת התקשרות לשם ביצוע VLANS”. לגבי בינת מצויין “השלמת עבודות” ולגבי ניו אייג’ מצויין “סיום פרוייקט”.

לגבי שני הפטורים מצויין כי מדובר ב”התקשרות המשך באישור ועדת מכרזים משרדית” אולם בבדיקה במערכת מנו”ף (מערכת ניהול ופרסום מכרזים ופטור ממכרז) של משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי לא ניתן לאתר את פרטי ההתקשרויות המקוריות של משרד התקשורת עם החברות הללו.

התחלת ההתקשרות לגבי שתי החברות הללו היא ב- 3 בנובמבר 2015. סיום ההתקשרות בפטור ממכרז עם שתי החברות הוא ב- 31 באוקטובר 2016.

הפטור השלישי נוגע ל- אפי איבקו בע”מ: “הארכת תוקף התקשרות” לצורך סיום פרוייקט. התחלת ההתקשרות היא ב- 1 בדצמבר 2015. סיום ההתקשרות בפטור ממכרז עם החברה הוא ב- 31 באוקטובר 2016.

יצויין כי עפ”י מערכת מנו”ף, ההתקשרות הקודמת של משרד התקשורת עם חברה זו [אפי איבקו – אפי משעל] הייתה עד ל- 30.11.2015 והיא הוגדרה כ”ספק יחיד” לתפקוד כ”יועץ טכנולוגי להסדרת הרציפות התפקודית של חברות התקשורת בשיגרה, באירועי כשל טכנולוגי ובזמן חירום”.