משרד התיירות פירסם פנייה מוקדמת לקבלת מידע מקדים (RFI) בנושא פלטפורמה בענן להקמת אתר שיווק

משרד התיירות/אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע פירסם ב- 9.3.2023 פנייה מוקדמת לקבלת מידע מקדים (RFI) בנושא פלטפורמה בענן להקמת אתר שיווק. המועד האחרון להגשת תגובות הוא 27.3.2023.

“למשרד התיירות כיום יש כ- 50 אתרים שיווקיים המתוחזקים ע”י לפ”מ. מטרת האתרים היא עידוד התיירות בישראל. האתרים מתחלקים לפי נישות תיירותיות (לדוגמה: תיירות מדברית, תיירות גאה, תיירות ספורט וכו’, לפי מותגים (מותג אילת, מותג ת”א וירושלים, נגב וכו’, ולפי שווקים ושפות (עבור כל מדינה בה פועל המשרד קיים אתר תיירות שיווקי בשפת המדינה).

“מדובר על אתרים ישנים שהוקמו לפני מספר שנים. רוב האתרים בנויים באותו מבנה של אתר ודפי אינטרנט ורוב האתרים פותחו ב-  REACT – וורדפרס.

“אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות מבקש מידע והבהרות מספקים, יצרנים ו/או אינטגרטורים ברשותם מידע על פלטפורמה להקמת אתרים שיווקיים העונה על הדרישות”.

“[…] למען הסר ספק, מסמך זה אינו הליך מכרזי ואינו בבחינת בקשה לקבלת הצעות (RFP) ואין בו כדי לחייב את המזמין לבצע מכרז כאמור, או ליצור כל מחוייבות חוזית אחרת בין המזמין ובין מי שהגיש מענה לפניה. לאחר קבלת המענים לפניה זו, המזמין ישקול את המשך פעולותיו בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי. כמו כן, מובהר כי מתן התייחסות מצד משיב אינו מהווה יתרון או תנאי להשתתפות במכרז, ככל שייערך בעתיד, ולא יחייב את שיתופו במכרז של המשיב או התקשרות עמו בכל דרך אחרת”.

* לפני מספר ימים פירסמתי פנייה דומה של משרד התיירות שהתייחסה לנושא פלטפורמה לניהול תהליכי ליבה.