משרד התיירות מפרסם פנייה מוקדמת לקבלת מידע מקדים RFI בנושא פלטפורמה לניהול תהליכי ליבה

07:27 07.03.2023

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

משרד התיירות/אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע מפרסם (5.3.2023) פנייה מוקדמת לקבלת מידע מקדים RFI  בנושא פלטפורמה לניהול תהליכי ליבה. המועד האחרון להגשת תגובות הוא 27.3.2023.

“המשרד עוסק בניהול נתונים, עיבודם והצגתם מול גורמים מסוגים שונים. דוגמא לכך היא קבלת בקשות מהגורמים השונים לתקצוב פרוייקטים שמטרתם פיתוח תשתיות תיירותיות בארץ, בדיקה ותעדוף של הבקשות ע”י המשרד ולאחר אישור בקשת הפרוייקט, ליווי הפרוייקט וקבלת דיווחי התקדמות ובקרה.

“המשרד מעוניין להפוך את כל המידע שברשותו בתחום ידע זה לדיגיטלי דרך מערכת בענן שתנהל את כל תהליכי הליבה – טיפול, תעדוף, ובקרה המבוצעים על ידי המשרד.

“המערכת תשמש כלי עבודה מרכזי למשתמשי המשרד הפנימיים ותהווה בין היתר אמצעי להעברת דיווח ע”י משתמשים חיצוניים. לשם כך מבקש אגף טד”מ מידע והבהרות מספקים, יצרנים ו/או אינטגרטורים שברשותם מידע על פלטפורמה לניהול תהליכים העונה על הדרישות והמאפיינים שלהלן:

+ פלטפורמה בתצורה של שירותי ענני (תוכנה בענן, או פלטפורמה בענן, קרי SaaS  או PaaS ) אשר תאפשר למשרד ליצור, ליישם, לעדכן ולנהל תהליכי עבודה בתוך המשרד ומול גורמים חיצוניים מגוונים לדוגמא רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות, חברות בקרה וכו’.

+ הפלטפורמה תאפשר ניהול תהליכי עבודה (באמצעות יישום ו/ או פיתוח): ניהול תהליך בשלבים רציפים, סידור תכנים בהתאם לפרמטרים (עצי החלטה), ניהול התראות, קבלת דיווחים וכו’. יתרון לתשתית ייעודית קיימת לתהליכי תיעדוף בקשות ודיווחי בקרה על ביצועי פרוייקטים.

+  תמיכה עשירה ביישום ללא כתיבת קוד Code-No  או בכתיבה של סקריפטים קצרים ופשוטים Code-Low  ואפשרות להרחבות נדרשות באמצעות כתיבת קוד.

+  יצירה של טפסים דיגיטליים, ניהול טיוטות ושלבים בתהליך הגשת טופס מקוון ושיוכו לתהליך העסקי.

+ קליטת נתונים מגורמים חיצוניים (משתמשים, קבצים) ועדכון המערכת בהתאם.

+ יכולת ייצוא נתונים לקובץ בפורמט מסוים ועדכון נתון מקובץ בפורמט זהה ע”י משתמש פשוט.

+ פונקציונאליות לניהול תוכן, באינטגרציה עם רשומות עסקיות.

+ ביצוע תיעדופים לפי פרמטרים משתנים.

+ ממשק מגוון ליצירת דו”חות ע”י המשתמשים.

+ יכולת צמיחה  scalability  במספר מימדים.

+ הפלטפורמה מיושמת בארגונים דוברי עברית בישראל.

+ לפלטפורמה יש נציגים בישראל – חברות שהוסמכו/אושרו על ידי היצרן לבצע פרוייקטים של הטמעה של הפלטפורמה.

+ אישור בדבר יכולתו של יצרן הפלטפורמה כי יוכל לעמוד בדרישות מערך הדיגיטל הלאומי ומינהל הרכש הממשלתי באגף החשב הכללי במשרד האוצר לעניין פרוייקט נימבוס.