משרד הבריאות פירסם מכרז פומבי חדש לשירותי יישום ופיתוח בפלטפורמת SAP עבור המשרד ובתי-חולים

15:35 11.11.2022

קטגוריות: בריאות/רפואה תוכנה

תגים: , ,

משרד הבריאות [חטיבת רגולציה מחשוב ובריאות דיגיטלית/אגף טכנולוגיות דיגיטליות ודאטה] פירסם מכרז פומבי חדש לשירותי יישום ופיתוח בפלטפורמת SAP עבור המשרד ובתי-חולים. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 30 בנובמבר 2022.

“אגף טכנולוגיות דיגיטליות ודאטה במשרד הבריאות אחראי להעמדת מערך מחשוב מתקדם, אמין, זמין ומאובטח, מתוך מטרה לאפשר למערכת הבריאות, הנהלת משרד הבריאות וליחידות המשרד לעמוד ביעדים המאתגרים העומדים בפניהם. המשרד פועל בשיתוף עם גורמים נוספים במערכת הבריאות ובממשלה, תוך שימת דגש על איכות השירותים הדיגיטליים הניתנים לציבור הרחב.

“מערך המחשוב נדרש לספק כלים לשיפור ולייעול תהליכי העבודה של גורמים שונים במערכת הבריאות ולהתאימם לדרישותיהם וכן לצרכים הצצים, חדשות לבקרים, בין היתר, לנוכח שינויים רגולטוריים, שינויים בתחומי אחריות וכו’.

“במשרד הבריאות קיימות היום מספר מערכות SAP פעילות ביחידות המטה עבורן נדרש ייעוץ וליווי.

“המשרד מעונין להמשיך לשמר ולשפר את מערכות ה- SAP הקיימות והפתרונות הנלווים. וכן להוסיף רכיבי תוכנה נוספים בהתאם לצרכים לתמיכה בתהליכים קיימים וחדשים הנובעים מצרכי ניהול משתנים ומשינויים ברגולציה.

“השירותים המבוקשים המתוארים במכרז זה הם בעיקר שירותי פיתוח ויישום של יישומי SAP חדשים ותחזוקה של יישומי SAP קיימים.

“מטרת המשרד היא לרכוש שעות צוות פיתוח ויישום לשם ביצוע תחזוקה ופיתוחים לפי הגדרות היחידות במשרד הבריאות.

“תקופת ההתקשרות הינה 3 שנים, כאשר לעורך המכרז שמורה הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות במספר תקופות של עד שנתיים כל אחת ובלבד שסך כל תקופות ההתקשרות לא יעלה על 9 שנים.