משרד הבריאות פירסם כוונת התקשרות בפטור ממכרז עם סאפ ישראל [בהיקף כולל של כ- 94 מלש”ח לשבע שנים] למתן שירותי תחזוקה, תמיכה ורכישת רישוי SAP עבור המערכות השונות הפועלות כיום במרכזים הרפואיים הממשלתיים

משרד הבריאות פירסם כוונת התקשרות בפטור ממכרז עם סאפ ישראל [בהיקף כולל של כ- 94 מלש”ח לשבע שנים] למתן שירותי תחזוקה, תמיכה ורכישת רישוי SAP עבור המערכות השונות הפועלות כיום במרכזים הרפואיים הממשלתיים. המועד האחרון להגשת השגות הוא 16.10.2023.

נעמה פרי-כהן מנהלת אגף מערכות מידע ותהליכי עבודה בחטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים כותבת בכוונת ההתקשרות כי “במרכזים הרפואיים פועלות מספר מערכות ליבה המבוססות על רישוי מתוצרת חברת SAP ובהן מערכת נמ”ר (ניהול מרכזים רפואיים), מערכת מזור המנהלת את ההיבטים הלוגיסטיים והפיננסיים, ומערכת גפ”ן המקבילה למערכת נמ”ר ופועלת במרכזים הגריאטריים והפסיכיאטריים.

“קיימת אינטגרציה מלאה בין המערכות ליצירת תהליכי עבודה הוליסטיים ואחידים.

“חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים מבקשת להתקשר עם חברת סאפ ישראל למתן שירותי תחזוקה, תמיכה ורכישת רישוי SAP עבור המערכות השונות הפועלות כיום במרכזים הרפואיים הממשלתיים.

“הספק הוא נציגו היחיד של יצרן הרישוי והוא הספק היחיד שממנו ניתן לרכוש רישוי, שירותים ותחזוקה למערכות הקיימות במרכזים הרפואיים.

“מדובר במערכות ליבה המותקנות ב- 25 מרכזים רפואיים ממשלתיים. מערכות אלה קריטיות לתפקוד התקין של מערכות הבריאות במרכזים הרפואיים הממשלתיים”.

* ההתקשרות היא בהיקף של 58,734,000 ₪ לתקופה הראשונה וכן 30,120,000 לתקופת האופציה (מ- 1.1.2029 ועד 31.12.2031).