משרד הבריאות: מכרז פומבי לרכש ערכות דגימה לבדיקות קורונה עבור המשרד

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרז: מכרז פומבי לרכש ערכות דגימה לבדיקות קורונה עבור המשרד

מס’ המכרז: 115/2021

תאריך פרסום: 10 בספטמבר 2021

מועד אחרון: 19 בספטמבר 2021

הערות: למכרז רשאים להגיש הצעות תאגידים אשר עומדים בדרישות המכרז ובתנאיו והמסוגלים לספק את המוצרים כאמור במסמכי המכרז. משרד הבריאות מעוניין להתקשר עם ספקים, אשר יספקו למחסני המשרד או מחסני חברת גלובוס או למחסן אחר אותו יגדיר המשרד באזור המרכז או אזור אשדוד, את המוצרים נשוא המכרז.

יובהר כי מציעים רשאים להציע הצעות לאחד או יותר מהפריטים כמפורט להלל: מבחנות עם תמיסה; פאוצ’ים (עם זוג מטושים); מבחנות איגום. עוד יובהר כי הפריטים ירכשו ישירות מהספקים הזוכים.

הספקים הזוכים יהיו ערוכים לספק את הטובין, בהתאם ללוח הזמנים לאספקה המצוין במסמכי מכרז זה. מובהר כי עמידה ביעדי האספקה, הן מבחינת הכמות והן מבחינת לוחות הזמנים, מהווה התחייבות יסודית של הספק במכרז זה.

בכוונת המשרד לבחור מספר זוכים באופן שיבטיח אספקת המוצרים.

הערת עורך Read IT Now: ב- 1 בספטמבר 2021 פירסמתי כאן באתר ידיעה לגבי מכרז אחר של המשרד: מכרז מסגרת לרכישת שירותי מעבדות לבדיקות RT-PCR לזיהוי וירוס הקורונה עבור המשרד.

ב- 9.9.2021 פירסם המשרד הודעת עידכון לגבי מכרז זה לפיה “לאור פניות ספקים פוטנציאליים ועל מנת לאפשר מענה מיטבי למסמכי המכרז, מבקש המשרד להודיע על דחיית המועדים במכרז שבנדון”. המועד החדש הוא 29.9.2021. בתוך כך גם הודיע המשרד על קיום כנס ספקים (רשות) אשר יתקיים באמצעות הזום  ביום שני 13.9.2021.