משרד הבריאות: מכרז מסגרת לרכישת שירותי מעבדות לבדיקות RT-PCR לזיהוי וירוס הקורונה עבור המשרד

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרז: מכרז מסגרת לרכישת שירותי מעבדות לבדיקות RT-PCR לזיהוי וירוס הקורונה [SARS-Cov-2] עבור המשרד

מס’ המכרז: 98/2021

תאריך פרסום: 31 באוגוסט 2021

מועד אחרון: 13 בספטמבר 2021

הערות: יובהר כי הפעילות הנדרשת היא ארצית לרבות נמל התעופה בן גוריון. מובא לידיעת המציעים כי בכוונת המשרד לפרסם מכרז נפרד לדיגום וביצוע בדיקות RT-PCR לנתב”ג. בתרחיש בו תהיה ירידה דרסטית בתנועת הנוסעים בנתב”ג עקב הנחיות הנובעות מרמת התחלואה, הספק יהיה רשאי לפנות למשרד בבקשה מנומקת להפחית את התדירות שנקבעה. המשרד יהיה רשאי לאשר או לדחות את בקשת הספק והחלטתו בעניין תחייב את הספק

ספקים שייכללו במאגר הספקים יקבלו מעת לעת פניות פרטניות מהמשרד לביצוע הבדיקות ויגישו הצעותיהם לפניות פרטניות אלו. בין ההצעות לפניות הפרטניות יתקיים הליך תחרותי, והזוכה בפנייה הפרטנית יספק את השירותים בהתאם למפורט במפרט השירותים ובפנייה הפרטנית. בכוונת המשרד להתקשר עם מעבדות אשר עומדות בתנאי הסף ויתחייבו לעמוד במפרט השירותים.

פניות פרטניות, יכול שייערכו עבור חלק מכמות הבדיקות, עבור כל כמות הבדיקות, עבור בדיקות לפי איזורים גיאוגרפיים וכדומה, על פי שיקול דעתו הבלעדי של המזמין.

למכרז רשאים להגיש הצעות מעבדות קיימות ומאושרות לזיהוי וירוס הקורונה, פעילות, בעלות כושר ביצוע מוכח בבדיקות RT-PCR . המעבדות יעמדו בתהליך בקרת איכות אשר ייקבע על ידי המחלקה למעבדות, שירותי בריאות הציבור.

השירותים יסופקו בכל ימות השנה, לרבות מועדי ישראל, שעת חירום, שביתה והשבתה.

הספק יפעל בהתאם להנחיות מיחשוביות להתממשקות בין גורמים דוגמים למעבדות ובין מעבדות לבין משרד הבריאות. ההתממשקות תהיה דו כיוונית – כך שהספק יוכל לדווח לגורמים הדוגמים את התוצאות באופן מקוון, ישיר ומהיר. בנוסף, על המעבדה להיות מקושרת לחברות הדיגום איתן עובד המשרד. הספק יפעל בהתאם להנחיות אבטחת המידע של משרד הבריאות.

הספק לא יעשה כל שימוש במידע אודות הבדיקות שיבוצעו מכוח מכרז זה, אם לצרכי מחקר או לכל צורך אחר, ללא אישור מראש ובכתב של המשרד.