משרד האוצר/החשכ”ל: מכרז למתן שירותי ייעוץ וניהול פרוייקטי מחשוב פיננסיים במערכות SAP ובמערכות כספיות אחרות לאגף החשכ”ל

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשב הכללי/החטיבה לחשבונאות ודיווח

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי ייעוץ וניהול פרוייקטי מחשוב פיננסיים במערכות SAP ובמערכות כספיות אחרות לאגף החשכ”ל

מס’ המכרז: 12/2016

תאריך פרסום: 27 בדצמבר 2016

מועד אחרון: 31 בינואר 2017

הערות: מטרת השירותים: מטה החשב הכללי מעוניין להעסיק יועץ ומנהל פרוייקטים פיננסיים שישמש כיועץ לפרוייקטים למטה החשב הכללי ומרכב”ה. זאת בפרוייקטים אינטגרטיביים מורכבים ומתמשכים אשר משמשים את מטה החשב הכללי בפרט ואת כל משרדי הממשלה בכלל. מדובר בפרוייקטים מורכבים,  בהם יש צורך לשירותי ייעוץ בתחום המקצועי הפיננסי, החשבונאי והטכני, של ניהול “ספרי עזר” (מודולים ייחודיים)  במערכת המרכב”ה ואשר דורשים פיתוחים והתאמות להתפתחויות במוצרים הפיננסיים השונים והמציאות המתחדשת במודולים המפורטים.

עבודת הייעוץ עשויה לכלול את הנושאים הבאים, כולם או חלקם:

+ ייעוץ וניהול לפרוייקטים פיננסיים במודול ה-FI,  ניהול הנהלת החשבונות ב- SAP ומודול ה- BCS ו”בספרי העזר הייחודיים” לגבי ניהול פיננסי של החוב הממשלתי, הלוואות המדינה ופיקדונות  (TRM ו- CML). הייעוץ כולל הכרות מעמיקה של הפתרונות בתחום זה במערכת מרכב”ה או התאמות להתפתחויות במוצרים הפיננסיים השונים והמציאות המתחדשת במודולים הנ”ל.

+ ייעוץ וניהול בתחום מערכת לפתרונות ניהול ופיקוח סיכונים, תהליכים והרשאות (SAP-GRC) למטה החשב הכללי ורוחבי לשאר משרדי הממשלה.

+ ייעוץ ויישום בתחום מערכות להפקת דו”חות כספיים.

+ ייעוץ וניהול פרוייקטים שונים ומטלות נוספות ככל שיידרשו על ידי ועדת המכרזים או נציגיה.

בין תנאי הסף: המציע הוא בעל ניסיון מוכח של 5 שנים כיועץ ומנהל פרוייקטים פיננסיים במערכת SAP  ב- 10 השנים האחרונות נכון למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז.