מינהל הרכש הממשלתי: מכרז מרכזי לאספקת שירותי תקשורת סלולריים (רט”ן) עבור משרדי הממשלה

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי

נושא המכרז: מכרז [1/2016] לאספקת שירותי תקשורת סלולריים (רט”ן) עבור משרדי הממשלה

מס’ המכרז: מכרז מרכזי 1/2016

תאריך פרסום: 28 בפברואר 2016

מועד אחרון: 18 באפריל 2016

הערות: מינהל הרכש הממשלתי מבקש להתקשר בהסכם לרכישת שירותי רט”ן ללא הגבלה (unlimited), חבילות גלישה בארץ ובחו”ל, שירותי רט”ן נוספים, מכשירים ואביזרים עבור משרדי הממשלה.

במסגרת המכרז ייבחרו שני ספקים אשר יספקו את השירותים המבוקשים למשרדי הממשלה, יחידות הסמך ולגופים נלווים שאושרו ע”י עורך המכרז:

+ בחירת ספק זוכה ראשי לאספקת כלל שירותי תקשורת סלולרית [למעט שירותים אשר יסופקו ע”י הספק המשני לטובת גיבוי/שרידות) ובהם אספקת שירותי סלולר, אספקת מכשירי סלולר, אספקת שירותי תיקונים למכשירי הקצה, יישום פיתרונות כיסוי קליטה במשרדי המזמינים, אספקת שירותי שיחות מחו”ל לארץ, אספקת ציוד קצה ליישומי Data (כמו נתבים ומודמים סלולריים), אספקת שירותי חיוב (בילינג) ועוד.

+ בחירת ספק משני לאספקת שירותי Data בעיקר למטרת שרידות, גיבוי, כיסוי, שיקולים הנדסיים, שיקולים ביטחוניים ועוד. ספק המדורג במקום השני יוכרז כספק משני רק אם הרשת ההנדסית שלו מבוססת על רשת אחרת ונפרדת מהרשת של הספק המדורג במקום הראשון.

מינהל הרכש הממשלתי מבהיר במכרז כי קיימת התקשרות שלו עם חברת Hot Mobile (לשעבר, מירס תקשורת) לאספקת שירותי קשר PTT ייעודיים על-בסיס רשת סלולרי הפועלת בטכנולוגיית IDEN ושמורה לו הזכות להמשיך בהתקשרות הנוכחית עם חברת הוט מובייל בהתאם לצרכיו.

תקופת ההתקשרות במסגרת מכרז זה תהיה 36 חודשים ממועד חתימת עורך המכרז על הסכם ההתקשרות עם הספק הזוכה ובהתאם להודעה כתובה שתועבר לספק הזוכה. עורך המכרז שומר לעצמו את הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות בשתי תקופות התקשרות נוספות של עד 18 חודשים כל אחת (או במספר אחר של תקופות ובלבד שלא יעלו במצטבר על 36 חודשים נוספים(. בסך הכל מלוא תקופת ההתקשרות המקסימלית היא 72 חודשים.

לעורך המכרז קיים הסכם עם הספק הנוכחי למתן שירותי סלולר אשר יסתיים ב- 31 באוגוסט 2016.  ממועד החתימה עם הספק הזוכה ועד 31.8.2016 (או המוקדם מבניהם) תחול תקופת המעבר בה יבצעו המזמינים תהליך הסבת מנויים מהספק הנוכחי לספק הזוכה.

במסגרת ההסכם הספק הנוכחי מספק שירותי רט”ן ומכשירי סלולר למזמינים השונים בהתאם לדרישות מכרז מספר 01-2010 . הספק הנוכחי מספק שירותים למזמינים ולכ- 100,000  משתמשים בפרישה ארצית. במסגרת ההתקשרות עם הספק הקיים נרכשו על ידי המשתמשים כ- 83,000 משתמשים  אשר חלקם הגדול נרכשו החל מחודש יוני 2013 בפריסה של עד 30 תשלומים.

במקביל למכרז זה התפרסם מכרז לאספקת מכשירי סלולר עבור משרדי הממשלה מכרז מרכזי מספר 01-2015. יחסי גומלין יחולו בין שני המכרזים. תיחורים במסגרת מכרז  01-2015יפורסמו במקביל למכרז זה.

■ פורסם לראשונה בחלון המבזקים של אתר זה בשעה 15:12

■ עודכן בשעה 20:45