מינהל הרכש הממשלתי: מכרז מרכזי חדש לבחירת רשימת ספקי מסגרת לאספקת מכשירי סלולר למשרדי הממשלה וגופים נוספים

19:59 09.08.2015

קטגוריות: Uncategorized

תגים: , , , ,

מכרז חדש של משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי המתפרסם היום הוא  מכרז מרכזי מממ-01-2015 לבחירת רשימת ספקי מסגרת לאספקת מכשירי סלולר למשרדי הממשלה וגופים נוספים.

ההתקשרות עם הזוכים במכרז היא לשנתיים ואופציות הארכה עד לשלוש שנים נוספות.

מועד ההגשה האחרון הוא 21 באוקטובר 2015.

במסמכי המכרז נאמר כי במכרז זה ייבחרו מספר ספקים רשומים לכל סל קבוצת מכשירי סלולר. עורך המכרז יפנה אחת לתקופה לרשימת ספקי מכרז המסגרת ויערוך תיחור דינמי מקוון ביניהם בהתאם לסלי המכשירים.

המכרז מכיל שומנה  סלי מכשירי סלולר נפרדים אשר כל אחד מהסלים יכלול מספר תצורות/דגמים של מכשירי סלולר ואביזרים נלווים. עורך המכרז מבקש לבחור מספק ספקים רשומים לכל אחד מסלי המכשירים. לכל אחד מהסלים הללו נקבעו דרישות ותנאי סף שונים. שלבי הבדיקה והתיחור ינוהלו עבור כל סל מכשירים בנפרד וייתכן שבלוח זמנים שונה ויראו כל סל מכשירים כמכרז עצמאי לאספקת הציוד המבוקש.

מינהל הרכש הממשלתי מדגיש במכרז המרכזי החדש לאספקת מכשירי סלולר למשרדי הממשלה כי “עורך המכרז יראה בחומרה היבטים של תיאום מחירים או הגבלה של תחרות (…) יבואן רשמי המוכר לשוק הפרטי באופן ישיר שיימנע מלגשת למכרז זה (בין אם נמנע להיכלל ברשימת ספקי מכרז מסגרת ובין אם נמנע מלהשתתף בתיחורים ובין אם אינו משתף פעולה בהגשת הצעות מחיר) הרי שעורך המכרז יראה זאת בחומרה ויהיה רשאי לפעול עפ”י שיקול דעתו הבלעדי (כולל ביטול סלים הנקובים במכרז זה) ובהתאם לכל דין”.

מינהל הרכש הממשלתי מתכוון להפיץ מכרז שמטרתו בחירת ספק ראשי לאספקת שירותי רט”ן ואף שומר לעצמו הזכות לבחור ספק המדורג שני לאספקת שירותים אלו [ספקי הרט”ן העתידיים]. מכרז זה יכלול בעיקר אספקת שירותי רשת סלולריים כולל שירותים נלווים אך עשוי לכלול אף רכש של מכשירים וציוד קצה אשר אינם נכללים במסגרת מכרז זה.

לעורך המכרז הסכם עם הספק הנוכחי למתן שירותי רט”ן אשר יסתיים בתחילת שנת 2016. במסגרת זו מספק הספק הנוכחי שירותי רט”ן ומכשירי סלולר. הספק הנוכחי מספק שירותים למזמינים ולכ-100,000 מנויים בפריסה ארצית