משטרת ישראל: מכרז לשירותי הקמה ותפעול מערכת לחישוב שכר על תשתית SAP Payroll

הגוף המפרסם: המשרד לביטחון הפנים (בט”פ)

נושא המכרז: מכרז לשירותי הקמה ותפעול מערכת לחישוב שכר על תשתית SAP Payroll

מס’ המכרז: 58/2016

תאריך פרסום: 14 ביולי 2016

מועד אחרון: 13 בספטמבר 2016

הערות: משטרת ישראל מעוניינת לרכוש שירותי הקמה ותפעול של מערכת לחישוב שכר לכל אוכלוסיות העובדים על תשתית SAP Payroll מספק בעל ניסיון במתן שירותי חישוב שכר ובעל ניסיון ביישום מערכות שכר על תשתית SAP Payroll בישראל.

מערכת ניהול משאבי אנוש של המשטרה ומערכת הנוכחות פועלות על תשתית SAP והמערכת המבוקשת משלימה את יכולות מודול HCM של SAP הפועל במשטרת ישראל ותאפשר לה להשיג את מלוא היתרונות הגלומים במערכת SAP/ERP אותה היא מממשת בארגון.

כיום מחשבת חברת מלם-שכר את שכר עובדי משטרת ישראל באמצעות מערכת משכית המופעלת במתכונת של לשכת שירות מאתר החברה. העברת נתונים בין מערכת משאבי אנוש ללשכת השירות מבוצעת כיום באמצעות ממשק שכר שנבנה ייעודית.

על-מנת להציג למציעים את מלוא המידע שבידי משטרת ישראל, תפתח המשטרה  חדר מידע למציעים בו יוצגו מערכת ה- HR הקיימת על תשתית SAP-PA,  חוקת השכר, מסמך ניתוח פערים שביצעה חברת SAP עבור המשטרה לגבי יישום מערכת ה- HR  שלה ותיעוד סמלי התוספות. במטרה לאפשר למציעים חשיפה מלאה וגישה בלתי אמצעית למידע. חוקת השכר מנוהלת במערכת “לוגיסט”  [של חברת ESI Expert Systems Industries] המשמשת כיום את המשטרה כמערכת לבקרה אחר חישובי השכר שמבצע הספק הקיים.

בין משתמשי המערכת המתוכננת: מוטבים וגורמים חיצוניים המעבירים מידע אל המערכת ו/או המקבלים מידע מהמערכת כמו ספק סלולרי [כיום חברת פלאפון תקשורת — זכיין המדינה למתן שירותי טלפוניה סלולרית לעובדים].

לאור מפת הדרכים של חברת SAP ביחס ליישום סביבת SAP-HANA יתכן והספק יידרש להקים את המערכת בסביבה זו. החלטה תתקבל ע”י המשטרה טרם התחלת הפרוייקט.

המשטרה תבצע בכל שינוי מג’ורי במערכת מבדק חדירה תשתיתי ומבדק חדירה אפליקטיבי.

העלייה לאוויר של המערכת מתוכננת לתחילת שנת 2019.