משטרת ישראל: מכרז לאספקת מערכת מידע גלוי למשטרה

08:21 17.01.2022

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משטרת ישראל (מ”י)

נושא המכרז: אספקת מערכת מידע גלוי למשטרה

מס’ המכרז: 22/2022

תאריך פרסום: 17 בינואר 2022

מועד אחרון: 1 במאי 2022

הערות: משטרת ישראל מבקשת לקבל הצעות למערכת אינטגרטיבית אחת, מבוססת טכנולוגיה מובילה ומתקדמת בתחום מידע גלוי [Webint],  התומכת בתהליכי איסוף, ניהול, עיבוד וניתוח מידע המופק מרשת האינטרנט עבור יחידות המשטרה, במסגרת המכרז שבנדון.

המערכת שתסופק במסגרת מכרז זה תותקן ותופעל בענן מטעם הספק ותתמקד ביישום ובהטמעת שירותים ויכולות בתחומים שיפורטו להלן, בהתאם להגדרות ולדרישות שיפורטו במסמכי המכרז:

+ מודול איתור מזהים רשתיים מרשתות חברתיות ואפליקציות סלולריות (“פרופיילר”).

+ מודול איסוף, עיבוד וניתוח מידע, לרבות ניתוח קשרים של פרופילים, קבוצות, דפים אירועים וקבוצות פרופילים, מרשתות חברתיות ואפליקציות סלולריות.

+ מודול איסוף וניתוח מידע על נושא, מרשתות חברתיות, אפליקציות סלולריות ואתרי תוכן.

+ ניהול מידע בתיקי מודיעין.

+ ניתוח מידע באמצעות כלי אנליטיקה שונים.

* מסמכי המכרז יימסרו לפונים כאמור החל מהמועד שיפורסם, בתיאום עם עורכת המכרז במחלקת הרכישות של המשטרה ותחול עליהם חובת סודיות.

** תנאים מוקדמים להשתתפות במכרז: המציעים הפוטנציאליים שיקבלו את מסמכי המכרז ידרשו לעמוד בתנאים המוקדמים כמפורט להלן ובהתאם לתנאי המכרז ובהם: במועד האחרון להגשת ההצעות, למציע 3 פרויקטים פעילים של מערכות מידע גלוי בענן, עבור גופים ממשלתיים ו/או עסקיים בארץ או בחו”ל, שבכל אחד מהפרויקטים 20 משתמשים לפחות, ובכל פרויקט מופעלים לפחות שני מודולים של המציע, מתוך השלושה: איתור מזהים רשתיים מרשתות חברתיות ואפליקציות סלולריות – פרופיילר; איסוף, עיבוד וניתוח מידע, לרבות ניתוח קשרים של פרופילים, קבוצות, דפים אירועים וקבוצות פרופילים, מרשתות חברתיות ואפליקציות סלולריות; איסוף וניתוח מידע על נושא מרשתות חברתיות. למציע 20 עובדים לפחות בתחום מערכות מידע גלוי, במועד האחרון להגשת הצעות למכרז.

*** תקופת ההתקשרות תהא ל- 5 שנים + 3 שנים נוספות כאופציה לרשות מ”י.

= = = = = = = = =

ב- 12 בינואר 2022 פירסמתי כאן באתר את הידיעה הבאה:

וועדת הפטור המרכזית אישרה (9.1.2022) למשטרה לצאת במכרז שלא באמצעות המכרז הממשלתי המרכזי הקיים. הוועדה החליטה על אישור ההתקשרות לפי תקנה 14ב(א) לתקנות חובת המכרזים.

בהחלטת הוועדה נאמר כי “משטרת ישראל מבקשת לצאת למכרז פומבי עצמאי עבור מערכת למידע גלוי, מערכת להפקת מידע רשתי.

“בחוות דעתו של מינהל הרכש הממשלתי צוין כי נושא הפנייה חופף בחלקו לנושא מכרז מרכזי 10-2021 לאספקת שירותי ניטור וניתוח מידע פומבי ברשת האינטרנט עבור משרדי הממשלה.

“מברור שערך מינהל הרכש אל מול נציגי מ”י עולה כי צורכי המשטרה, הכוללים שירותי מודיעין אינטגרטיביים, אינם צפויים לקבל מענה מלא באמצעות המכרז המרכזי. בהתאם לאמור לעיל, למינהל הרכש אין מניעה מלאשר את בקשת מ”י.”

* ב- 28.12.2021 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: משטרת ישראל מצויה בשלבים האחרונים של היערכות לפרסום מכרז פומבי למערכת מידע גלוי עבור חט’ המודיעין, מקצה לקצה”; כיום למ”י התקשרויות בפטור ממכרז עם 2 חברות המספקות מערכות כאלה.

= = = = = = = = =

ב- 13.1.2022 פירסמה המשטרה הודעה בדבר התקשרות בפטור ממכרז עם חברת ביוניק 8 אנליטיקס בע”מ לצורך מידע גלוי מרשתות חברתיות. מתן הפטור מתבסס על “תקנה 3(20) – רכישת ציוד מבצעי עבור משטרת ישראל או הרשות להגנה על עדים”. ההתקשרות היא לתקופה של חודש וחצי.

= = = = = = = = =