מפעל הפיס פירסם מכרז לאיפיון, פיתוח, התקנה, הטמעה, ותחזוקה של מערכת ERP; מבקשת להחליף את מערכת “אביב” שברשותה; מתלבטת בין Priority לבין SAP Buisness One

מפעל הפיס פירסם ב- 20.9.2022 מכרז לאיפיון, פיתוח, התקנה, הטמעה, ותחזוקה של מערכת תכנון המשאבים הארגוניים  Enterprise Resource Planning, ERP שלו.

מנוסח המכרז ניתו להבין כי מפעל הפיס מבקש להחליף את מערכת “אביב” שברשותו: “מפעל הפיס, מעוניין להקים, ליישם ולהטמיע בחצריו, מערכת ERP, אשר צפויה להחליף את מערכת “אביב” המשמשת כיום את המפעל ויחידותיו השונות, הכוללת בין היתר ממשק למערכות קיימות, תחזוקה שוטפת, לרבות שמירה על העדכניות הטכנולוגית והתפעולית, עדכון גירסאות תוכנה ועדכוני אבטחת מידע; שינויים ופיתוחים חדשים וכיו”ב.”

ההתלבטות היא בין Priority לבין SAP Buisness One.

בסעיף זה: מערכת ERP   – מערכת מהפלטפורמה המוּצעת על-ידי המציע במכרז הכוללת עבור ולשימוש הלקוח יישומים של כל התהליכים הבאים: פיננסי (ספר ראשי וספר/י עזר לתשלומים), לוגיסטיקה ומלאי ומשמשת לפחות 50 משתמשים בעלי רישיון שימוש.

המכרז הוא מכרז עם בחינה דו-שלבית, ואמות המידה לבחירת הזוכה הינן איכות (70%) ומחיר (30%). מפעל הפיס שומר על זכותו לנהל מו”מ עם מציעים שהצעותיהם נמצאו מתאימות, וזאת בהתאם למפורט במסמכי המכרז. בנוסף, שומר המפעל את זכותו לקיים הליך תחרותי נוסף/אחר כגון  Re-Bidאו Best & Final, באופן שייקבע על ידי המפעל.