מכרז מהיר לבדיקות מהירות: משרד הבריאות פירסם מכרז בשישי (24.9) לבדיקות קורונה מהירות; המועד האחרון להגשה: היום (א’, 26.9) אחה”צ [ידיעה מעודכנת]

ביום 20.9.2021 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: משרד הבריאות: מכרז עם שלב מיון מוקדם לרכש שירותי ניפוק ערכות בדיקה מהירות לזיהוי נגיף הקורונה (אנטיגן). ביום שישי האחרון (24.9.2021) פירסם משרד הבריאות המשך למכרז זה. המועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה הוא היום (יום ראשון, 26.9.2021) בשעה 17:30.

“שלב זה במכרז מופנה למציעים שעברו את שלבי המיון המוקדם שביצע המשרד. המשרד מעוניין להתקשר עם מספר ספקים לניפוק ערכות אנטיגן מהיר דרך רשתות הקמעונאות המאושרות לכך.

“בשלב הראשון היקף הרכש המוערך עומד על כ- -32 מיליון ערכות בדיקה אנטיגן מהירות מאושרות אמ”ר אשר המשרד מעוניין כי הספקים שייבחרו כזוכים בהליך זה יחלקו את הערכות באמצעות שימוש בקוד הנחה חד-חד ערכי, בסניפי הספק לכלל האוכלוסיות הזכאיות שיקבע המשרד, או משרדי ממשלה אחרים, מעת לעת.

“בשלב זה ההפצה תעשה עבור ילדים בגילים 3 עד 12 ו- 3 חודשים, באמצעות הוריהם, כך שלכל ילד תנופק חבילה של 20 בדיקות סה”כ. המשרד רשאי להחליט על חלוקות במנות.

“יחד עם זאת, למשרד שמורה הזכות לקבוע כי הזכאות תורחב לקבוצות נוספות באוכלוסייה, או תהיה לקבוצת מצומצמת יותר. כמו כן, למשרד שמורה הזכות לקבוע זכאות למספר ערכות אחר לכל קבוצת זכאים.

“המשרד מעוניין כי ההפצה לזכאים על ידי הספקים שייבחרו כזוכים במכרז זה, תחל מתאריך 3 באוקטובר 2021”.

עדכון: בראשון (26.9.2021) כבר הספיקו במשרד הבריאות לשנות פעמיים את המועד האחרון להגשת ההצעה. בתחילה הזיזו במספר שעות את מועד ההגשה באותו היום ולאחר מכן שונה מועד ההגשה האחרון ל- 29.9.2021 בשעה 12:00.

עדכון (27.9.2021): היום, שני, 27.9.2021 פירסם משרד הבריאות חומר נוסף, הפעם תחת הסימון 117/2021:  מכרז סגור לרכש ערכות בדיקה מהירה אנטיגן לאבחון קורונה שאינן נדרשות לקריאת מכשיר.

“הערכות שיסופקו יהיו ערכות המאושרות על ידי אמ”ר לבדיקה ביתית. מודגש, כי הזוכים יידרשו במסגרת המכרז לספק את הערכות למיקום מרכזי אחד שייקבע על ידי משרד הבריאות. יחד עם זאת, במסגרת המכרז מוצעת בפני הזוכים האופציה להגיש הצעת מחיר גם עבור רכיב תוספתי של הפצת הערכות לכ- 4,000 נקודות הפצה בפריסה ארצית (בתי-ספר, מועצות וכיוצ”ב).  אופציה זו תמומש בהתאם לשיקול דעת המשרד, בשים לב בין השאר לכמות הערכות שבגינם ייבחר המציע, מתוך סך הערכות שהמשרד צפוי לחלק.

“המשרד מעוניין לבחור בזוכה אחד או יותר, אשר יוכלו לעמוד בהיקף האספקה הנדרש לצורך עמידה בכמות הבדיקות הנדרשת. המשרד שומר לעצמו את הזכות להגדיל את מספר הזוכים עד אשר ישתכנע המשרד כי מספר הזוכים מסוגל לעמוד בהיקף האספקה הנדרש. מספר הזוכים שייבחר ייעשה באופן שיבטיח את יכולות האספקה.

” על המציעים להיות ערוכים לכך שמועד תחילת ההפצה הינו בהקדם האפשרי הניתן וסיום ההפצה של הערכות מיועד להיות ביום 15 באוקטובר 2021″.

מועד ההגשה האחרון הוא רביעי 29.9.2021 בשעה 10:00.