משרד הבריאות: מכרז עם שלב מיון מוקדם לרכש שירותי ניפוק ערכות בדיקה מהירות לזיהוי נגיף הקורונה (אנטיגן)

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרז: מכרז עם שלב מיון מוקדם לרכש שירותי ניפוק ערכות בדיקה מהירות לזיהוי נגיף הקורונה (אנטיגן)

מס’ המכרז: 116/2021

תאריך פרסום: 20 בספטמבר 2021

מועד אחרון: 23 בספטמבר 2021

הערות: במסגרת מכרז זה מבקש משרד הבריאות לאתר ספקים מהם יוכל המשרד לרכוש שירותי ניפוק ערכות בדיקה מהירות לזיהוי נגיף הקורונה (אנטיגן), מאושרות אמ”ר.

המטרה היא למעשה, שהמשרד יוכל לנפק בדיקות מהירות לזיהוי נגיף הקורונה (אנטיגן)  לאוכלוסייה הזכאית לכך, בסניפי הספק או הספקים שייבחרו במכרז אשר ייועד, בהתאם להוראות שלהלן, למציעים אשר יעמדו בתנאי הסף בהליך זה.

קהל היעד עשוי להיות בתי-ספר, תלמידים, עובדי מדינה, חיילים, וכן כל אוכלוסייה או גוף שיקבע כזכאי לקבלת השירות על ידי המשרד.

בהתאם לדרישות המכרז שיתפרסם בהמשך, יש אפשרות כי הספק יידרש לאמור להלן, והכל בהתאם לקביעת המשרד במכרז שיפורסם למציעים אשר יעמדו בתנאי הסף של הליך זה: בחינת הזכאות של מבקש איסוף הבדיקה, למול מאגר נתוני הזכאים שייקבע על ידי המשרד. תיאום או זימון מול הזכאים, לאיסוף הבדיקות במועדים שיקבעו. דווח למשרד על ההקצאות שהוא ביצע בפועל וכן בכל נושא אחר שיקבע המשרד ובכל עת שיקבע המשרד.

המשרד רשאי שלא להמשיך בהליך ו/או לבטלו בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של המשרד ובכל שלב.

מודגש, כי המשרד רשאי להעביר את ההצעות שיתקבלו לגורמים נוספים, כדוגמת משרדי ממשלה נוספים לשם המשך ההליך, בכל שלב של ניהול ההליך.

מציעים אשר מעוניינים להשתתף בהליך המכרזי יגישו הצעתם, עד המועד הקבוע לכך. מציעים אשר יעמדו בתנאי הסף המקצועיים והמנהליים לעיל ייחשבו כקבוצת המציעים הסופית, אשר לגביהם יחול המשך ההליך המכרזי (בין אם בשלב אחד או במספר שלבים).

לאחר הגשת ההצעות שלב מיון מוקדם זה, ובמהלך המשך ההליך המכרזי, שומר לעצמו המשרד לבחון תנאי סף נוספים ו/או ניקוד איכות מזערי ו/או תנאים נוספים למתן השירות וכן קביעת מתכונת להצעת מחיר למתן השירות ואספקת הפתרון.

למשרד תהא שמורה הזכות לפנות אל המציעים לשם בירור פרטים בהצעתם ו/או קבלת השלמות אשר לא תעלנה כדי שיפור אסור של הצעה.

למשרד תהא שמורה הזכות לפצל הזכייה בין מספר זוכים. המשרד רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצת המציעים הסופית, שלאחריו, ככל שיתקיים, יגישו קבוצת המציעים הסופית, במועד אשר יקבע המשרד, הצעה למכרז באמצעי שיגדיר המשרד.

יובהר כי על אף כל האמור לעיל, המשרד שומר לעצמו את הזכות לבטל את הליך זה ואינו מתחייב לרכש כלשהו ו/או לרכש של כמות מינימלית מכל ספק ככל שייבחר.

המזמין מבהיר כי ההתקשרות בפועל טעונה אישור ועדת החריגים ובכפוף לקיומו של תקציב.