מבצע “שומר החומות”: אם ‘ככה לא בונים חומה’, אולי יחכים אותנו סוף-סוף אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ איך בכל זאת כן בונים חומה?

עד היום, קרוב לתשעה חודשים, אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ לא מצא לנכון להגיב על מה שפירסמתי באתר זה לגבי הצנזורה יוצאת הדופן שהפעיל לגבי מה שהוא טרח וכתב ופירסם באתר שלו (והנוגעים לפקיד במשרד התקשורת).

לא אחזור על הדברים. ניתן לקרוא אותם כאן למה שפורסם ב- 25.12.2020 כאשר תזכורת לדברים פורסמה כאן, שלושה חודשים לאחר מכן.

אבל אבי וייס – הטוען שהוא לא עיתונאי רגיל אלא עורך ראשי של עיתון (עלאק) – לא טורח עד כה להגיב על הדברים למרות שדאגתי לתעד אותם בצילומי מסך. מה שפורסם במוצ”ש, כבר לא הופיע ב’טלקום ניוז’ החל מיום ראשון בצהריים: מזל שיש גוגל ששומר אצלו במטמון כך שניתן היה לשחזר את הדברים שכתב במקור אבי וייס.

ויודגש כי אין זו הפעם הראשונה או היחידה שאינו מגיב למה שנכתב עליו באתר זה.

אני חושב שאני יודע מה קרה שם ביום ראשון, 20 בדצמבר 2020, בשעות היום, לאחר שפירסם מה שפירסם במוצ”ש, 19 בדצמבר 2020 ושגרם לו לצנזר קטע ארוך מאוד מאותו האייטם שלו, לאחר פירסומו.

אולי כדאי לעזור לאבי וייס “לרענן את זכרונו” לגבי המקרה? אולי אני צריך לפנות במייל לידידו רפי הוידה (לשעבר, ממשרד התקשורת), שמככב בגירסת ה”לפני” ובגירסת ה”אחרי” (קרי: המצונזרת) ולבקש מהאדון הנכבד לפרסם את מה שבאמת קרה וגרם לצינזור הדברים מצידו של וייס?

בסוף הגירסה ציטט אבי וייס את יורם ארבל וכתב כי “ככה לא בונים חומה”. אולי, אם כן, הגיע הזמן, בפיתחה של השנה החדשה, לספר לנו, סוף-סוף, איך באמת בונים חומה?!