לאחר דחיית עת”מ נגד המכרז הממשלתי בנושא תקשורת פסיבית, נקבעה תיבת מכרז חדשה ומועד חדש להגשת הצעות; מגישי ההצעות בעבר מתבקשים לאסוף את הצעותיהם הקודמות

כאן באתר אני עוקב אחר מכרז מרכזי של משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי [מכרז מרכזי 03-2020] לרכישה, אספקה והתקנת ציוד תקשורת פסיבי למשרדי הממשלה.

לגבי מכרז זה (וקודמו – שבוטל) הוגשו שתי עתירות מינהליות נפרדות. העתירה השנייה נדחתה בסופו של דבר ע”י בית-המשפט המחוזי בירושלים בשיבתו כבית-משפט לעניינים מינהליים ב- 25 במארס 2021 (במהלך דיון בעתירה המינהלית; פסק הדין לא פורסם עד כה).

בהמשך להודעה של מינהל הרכש הממשלתי לאחר דחיית העת”מ (כפי שדיווחתי כאן באתר זה), פורסמה ב- 8 באפריל 2021 הודעה נוספת של מינהל הרכש הממשלתי.

דורון רותם עורך מכרזים מרכזיים כותב בין השאר בהודעה החדשה כי “המועד האחרון החדש והמחייב להגשת הצעות לתיבת המכרז נקבע ליום 22.4.2021”.

“על כל מציע המבקש להציע הצעה למכרז זה להגיש הצעה חדשה בהתאם להנחיות במסמכי המכרז לתיבת מכרזים חדשה– זאת גם אם הגיש הצעה לתיבה טרם נעילתה ביום 2.12.2020”.

“התיבה הקודמת, אשר נשארה נעולה עד כה, תפתח שלא על ידי ולא בנוכחות מי מצוות הבדיקה של המכרז, ועבור כל מציע אשר הגיש הצעה לתיבה הישנה יתואם מועד לאיסוף הצעתו הישנה ממשרדי מינהל הרכש הממשלתי”.

“יובהר כי אין זיקה בין מועד ההגשה החדש לבין מועד האיסוף, ומינהל הרכש לא מתחייב כי יתואם מועד איסוף להצעה ישנה טרם המועד החדש להגשת הצעות שנקבע”.