הידיעה ב- TheMarker “מזכירה” את הידיעה שפורסמה ב- Read IT Now תשעה-עשר ימים קודם לכן

15:27 17.02.2023

קטגוריות: כללי

ב- 12 בפברואר 2023 בשעת בוקר מוקדמת פירסמה עדי כהן ידיעה ב- TheMarker שכותרתה: בג”ץ דחה עתירה שטענה לאי צדק חלוקתי בהשכרת חוות שרתים בני ציון לגוגל.

בכותרת המשנה של הידיעה הזאת נאמר: העתירה הוגשה נגד החכרת המשנה של הקרקע על ידי המושב, לתאגיד “סרברפארם” שהקים את החווה עבור גוגל; בין הטענות שעלו הייתה כי אינה עומדת בהגדרה של שימושי המלאכה להם יועדה הקרקע; בבג”ץ נקבע כי העתירה הוגשה באיחור, לאחר שחוות השרתים בפועל, כבר נבנתה“.

בפיסקה הראשונה של הידיעה שם נאמר: “בג”ץ דחה בשבוע שעבר את העתירה שהגישה עמותת “הצלחה”, נגד חוות השרתים של גוגל על אדמות מושב בני ציון בשרון. העתירה הוגשה נגד החכרת המשנה של הקרקע על ידי המושב לתאגיד “סרברפארם” שהקים את החווה עבור גוגל“.

= = = = = = = = = = = = = = = =

כאמור, באותה ידיעה נאמר כי החלטת בג”ץ ניתנה שבוע קודם לכן. משום-מה, הידיעה הזאת בדה מארקר הזכירה לי ידיעה שאני פירסמתי כאן באתר זה כבר ב- 25.1.2023 בערב – 19 ימים קודם לכן — תחת הכותרת: העליון דחה עתירה לצו על תנאי לגבי מיקום חוות השרתים בבני ציון.

בראשית הידיעה שפירסמתי נאמר: בית-המשפט העליון בשבתו כבית-משפט גבוה לצדק דחה (25.1.2023)  עתירה למתן צווים על תנאי בנושא חוות השרתים במושב בני ציון. את העתירה הגישה עמותת הצלחה – לקידום חברה הוגנת. המשיבים הם רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) ומנהל רמ”י, היועצת המשפטית לממשלה, קרן קיימת לישראל, בני ציון כפר שיתופי אגודה חקלאית בע”מ וסרברפארם תש”י בני ציון שותפות מוגבלת [בג”ץ 6688/22].

= = = = = = = = = = = = = = = =