דיווח: מנהל לשעבר נוסף במשרד התקשורת עתר לבית-המשפט בנושא ‘תקופת הצינון’ שלו

האתר News1 פירסם ידיעה של יצחק דנון לפיה עו”ד איתן צפריר לשעבר הגיש לבית-המשפט המחוזי בירושלים בקשה מול נציבות שירות המדינה (נש”מ) בנושא תקופת הצינון שלו [ו”ע (ועדת עררים) 67738-12-15].

לדברי הידיעה, עו”ד איתן צפריר – לשעבר ראש מטה שר התקשורת, מבקש מבית-המשפט לקבוע כי סיים את תקופת הצינון לאחר תום כהונתו בתפקיד במשרד הממשלתי. מטרת הבקשה היא שיוכל להעניק שירותים משפטיים לחברת “רשת”.

יצויין כי בחודש דצמבר 2014 דווח שראש הממשלה ושר בנימין נתניהו מינה את עו”ד איתן צפריר לראש מטה שר התקשורת כדי להוות גורם מקשר ומפקח מטעמו על הדרג המקצועי במשרד התקשורת. צפריר יהיה אחראי על הטיפול בתחום התקשורת במשרדו של נתניהו. צפריר הגיע למשרד התקשורת לאחר שהשר גלעד ארדן עזב את המשרד ונתניהו קיבל לידיו את התיק.

בחודש יוני 2015 דווח בעיתון ‘כלכליסט’ כי “לאחר כניסתו של מנכ”ל משרד התקשורת שלמה (מומו) פילבר, שנחשב לאיש אמון קרוב של נתניהו, לא היה צורך כך נראה בגורם מקשר והוחלט על סיום תפקידו של צפריר. צפריר התמודד על תפקיד מנכ”ל משרד התקשורת, אך נתניהו בחר בפילבר, מנהל הלשכה שלו לשעבר. לפי הערכות, צפריר לא קיבל מפילבר סמכויות משמעותיות ולכן החליט לסיים את תפקידו”.

ב- 11.12.2015 דיווחתי כי האתר News1 פירסם ידיעה של יצחק דנון לפיה אבי ברגר מנכ”ל משרד התקשורת לשעבר הגיש ב- 10.12.2015 לבית-המשפט המחוזי בירושלים בקשה מול נציבות שירות המדינה (נש”מ) לקצר את תקופת הצינון שלו.