דואר ישראל: שירותי מיקור-חוץ מקצועיים בתחום תחזוקה ופיתוח של מערכות ה- SAP בדואר

הגוף המפרסם: דואר ישראל

נושא המכרז: שירותי מיקור-חוץ מקצועיים בתחום תחזוקה ופיתוח של מערכות ה- SAP  בדואר

מס’ המכרז: 167292

מועד אחרון: 27 באפריל 2021

הערות: תנאי הסף — למציע היה מחזור כספי בהיקף של 6 מיליון ש”ח (נומינלי, לא כולל מע”מ) לפחות, בכל אחת מן השנים 2017, 2018 ו- 2901; נכון למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז זה המציע מספק שירותי תחזוקה ויישום שוטפים למערכת SAP-ERP ללקוח אחד לפחות בישראל, במתכונת של אחריות כוללת על בסיס אמנת שירות מוגדרת (SLA); בכל אחת מן השנים 2018, 2019 ו- 2020 סיפק המציע שירותי תחזוקה ויישום למערכות ה- SAP-ERP לשלושה  גופים/ארגונים לפחות, שבכל אחד מהם לפחות 400 משתמשי SAP ובכל אחד מהם יישם ותחזק לפחות 3 מודלים של מערכת ה- ERP-SAP.

במכרז זה יתקיים הליך תחרותי נוסף, כמפורט במסמכי המכרז.

אשת הקשר למכרז זה היא דליה מיימון מנהלת תחום מערכות הנהלה SAP/BI  באגף מערכות מידע של חברת דואר ישראל.

“חברת הדואר מבקשת להמשיך לשמר, לשפר ולתחזק את מערכת  SAP הקיימת והפתרונות המשיקים לה וכן להוסיף רכיבים חדשים, בהתאם לצרכים העתידים בשיטת מיקור-חוץ מלא (Outsourcing). הקבלן יקבל אחריות כוללת על מערכת ה- SAP של חברת הדואר ותשתיותיה האפליקטיביות כולל תחזוקת המערכת, תוכנת SAP , עדכונים, בסיסי הנתונים האפליקטיביים, טיפול בתקלות, תמיכה במשתמשים, ביצוע שינויים ושיפורים, תיקון באגים ופתוחים עתידיים.

“השירותים יינתנו מרחוק (מאתר הקבלן) ולא באתר חברת הדואר. יחד עם זאת, באתר חברת הדואר תשמרנה 5 עמדות המיועדות לעובדי הקבלן אשר יצטרכו להגיע לצורך מתן שירותים באתר חברת הדואר.

“תשתיות חומרה ותקשורת הטיפול והתחזוקה בתשתיות הפיסיות כגון שרתים, מערכות הפעלה, וירטואליזציה, בסיסי נתונים, תקשורת ואבטחת מידע, יישארו באחריות חברת הדואר”.