בקשות לפטור ממכרז שהגיש בנק ישראל

לאחרונה הגיש בנק ישראל מספר בקשות להתקשרות בפטור ממכרז. להלן מקצת מהבקשות הללו:

שם הספק: טלדור תקשורת בע”מ

נושא ההתקשרות: רכישת קווים וציוד תקשורת נוסף. ועדת המכרזים אישרה להרחיב את ההתקשרות עם חברת טלדור תקשורת בע”מ, לצורך רכישת קוים וציוד תקשורת נוסף, בנסיבות שבהן השמירה על האחידות, נדרשת מטעמים של יעילות וחסכון, והתקבל אישור המנכ”ל להתקשרות מתאריך 19.7.12.

שם הספק: ב.י.ס. מערכות תוכנה מתקדמות בע”מ

נושא ההתקשרות: ועדת המכרזים אישרה להתקשר עם חברת ב.י.ס. מערכות תוכנה מתקדמות בע”מ, כספק יחיד, לצורך תחזוקת תוכנת NETPASS, היות ונמצא שהיא היחידה שביכולתה לתחזק את המערכת הקיימת בבנק והתקבל אישור המנכ”ל להתקשרות מתאריך 18.7.2012.

שם הספק: סאפ ישראל בע”מ

נושא ההתקשרות: ועדת המכרזים אישרה לממש אופציה בהסכם עם חברת סאפ ישראל בע”מ, לצורך רכישת רישיונות נוספים.

שם הספק: מלם מערכות בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת מלם מערכות בע”מ לצורך עריכת שיפורים ושינויים במערכת ERP [היקף התקשרות – כ- 7,500,000 ₪].

שם הספק: ספיידר פתרונות בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת ספיידר פתרונות בע”מ לצורך אספקת רכיבים ותחזוקת מערכת Firewall [היקף התקשרות – כ- 1,300,000 ₪].

שם הספק: א.מ.ת. מיחשוב בע”מ ומלם מערכות בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם כל אחת מהחברות לצורך תחזוקת שרתי SUN. ועדת המכרזים אישרה את הארכת ההתקשרות עם חברת א.מ.ת. מיחשוב בע”מ לצורך תחזוקת שרתי SUN, המשמשים את הבנק, וזאת לאחר שלמכרז הפומבי שפורסם בנושא לא ניגשו מציעים, והתקבל אישור המנכ”ל מתאריך 10.5.12; ועדת המכרזים אישרה את הארכת ההתקשרות עם חברת מלם – תים בע”מ לצורך תחזוקת שרתי SUN המשמשים את הבנק, וזאת לאחר שלמכרז הפומבי החדש שפורסם בתחום לא ניגשו מציעים, והתקבל אישור המנכ”ל מתאריך 10.5.12 להתקשרות.

שם הספק: דורקום מחשבים בע”מ

נושא ההתקשרות: ועדת המכרזים אישרה להאריך את ההתקשרות עם חברת דורקום מחשבים בע”מ, זוכת מכרז מרכזי של החשכ”ל, לצורך תחזוקת שרתי BLADE. [תקנה 38(ב), המפנה לתקנה 34(8)].

שם הספק: טו בי סקיור בע”מ

נושא ההתקשרות: ועדת המכרזים אישרה לממש אופציה בהסכם, עם חברת טו בי סקיור בע”מ, שנחתם בעקבות זכייתה במכרז פומבי, לצורך ייעוץ בנושא אבטחת מידע.

שם הספק: ליבי טכנולוגיות תוכנה בע”מ

נושא ההתקשרות: הרחבת ההתקשרות עם חברת ליבי טכנולוגיות תוכנה בע”מ לשם שדרוג רישיונות Cognos.

שם הספק: אקסיס בע”מ

נושא ההתקשרות: ועדת המכרזים אישרה את ההתקשרות עם חברת אקסיס בע”מ, כספק יחיד, לצורך אספקת שירותי תחזוקה של ממשק DATABRIDGE, היות ונמצא שהיא היחידה שביכולתה לתחזק את המערכת הקיימת בבנק והתקבל אישור המנכ”ל להתקשרות מתאריך 3.7.12 .