משרד רוה”מ/אגף תקציבים ופרוייקטים מבקש פטור ממכרז בהתקשרות המשך עם עמותת “המפעל הלאומי לפיתוח חברתי” במסגרת פרוייקט “מחשב לכל ילד” לשנת 2016 בהיקף 9.25 מיליון ₪

משרד ראש הממשלה – באמצעות אגף תקציבים ופרוייקטים שלו – מבקש פטור ממכרז בהתקשרות המשך עם עמותת “המפעל הלאומי לפיתוח חברתי” במסגרת פרוייקט “מחשב לכל ילד” לשנת 2016 בהיקף של 9.25 מיליון ₪.

בבקשה נאמר כי בהתאם להחלטת ממשלה מס’ 696 מיום 1.11.1996 החליטה הממשלה על הקמת פרויקט “מחשב לכל ילד”. מדובר בפרוייקט משותף של משרד ראש הממשלה ועמותת “המפעל הלאומי לפיתוח חברתי” בדרך של התקשרות בפטור ממכרז, פרויקט חברתי חשוב שמטרתו לצמצם פערים חברתיים במדינת ישראל. בפרויקט נעשה איתור ומיון ילדים הזכאים לקחת בו חלק על ידי הרשויות המקומיות. לאחר בדיקת המלצת הרשויות נערך סקר בבתי הילדים על ידי העמותה ליישום ההמלצה שלאחריה מוענקים מחשבים, הדרכות ותמיכה טכנולוגית בכל תקופת השתתפותם בפרוייקט.

ביולי 2010 ובאוקטובר 2014 בוצעו הליכי בקשה לקבלת מידע (RFI) בניסיון לאתר ספקים נוספים אשר יכולים לתת את השירות המבוקש. במענה לבקשת אגף התקציבים במשרד רוה”צ לא נתקבלו הצעות אחרות זולת זו של עמותת “המפעל הלאומי לפיתוח חברתי”.

אגף התקציבים מדגיש כי העמותה נותנת את השירות המבוקש לשביעות רצונו של המשרד במשך כל שנות הפעילות ומאפשרת השגת מטרות הפרויקט בדרך הטובה ביותר. בשל העובדה שלא נמצא ספק נוסף שמסוגל לתת את השירותים הנדרשים מבקש האגף להמשיך להתקשר עם עמותת “המפעל הלאומי לפיתוח חברתי” גם בשנת 2016.

הערת עורך Read IT Now: באתר זה פורסמו בשנים האחרונות מספר ידיעות בנושא זה. הידיעה האחרונה פורסמה בחודש ינואר השנה.