בעקבות התרסקות המטוס ביוון, במערכת “נט המשפט” עודכנו פרטי ב”כ גימלאי משרד התקשורת שתבעו את משרד התקשורת

בעקבות התרסקות המטוס ביוון, בה נהרגו חיים גרון [לשעבר, סמנכ”ל בכיר הנדסה ורישוי במשרד התקשורת] וזוגתו ז”ל, עודכנו במערכת “נט המשפט” פרטי ב”כ גימלאי משרד התקשורת שתבעו את משרד התקשורת.

עד לתאונה פורסמו שם שמותיהם של עורכי הדין חיים גרון ויגאל לוי כבאי כוחם של גימלאי משרד התקשורת בתביעתם של עובדי המשרד [פ”ה (פסק דין הצהרתי) 8550-04-20].

עתה, בשל הנסיבות, הוסר שמו של עו”ד חיים גרון ז”ל מרישומי התיק במערכת “נט המשפט” ונשאר רק שמו של עו”ד יגאל לוי (יבדל”א).

ככל הנראה זה פירושה של החלטה שניתנה ע”י כבוד השופט שגית דרוקר ב- 30 בספטמבר 2021 בה נאמר: “לטיפול המזכירות. ביה”ד [האיזורי לעבודה בת”א] משתתף בצער התובעים וב”כ.”

■ אני מבקש להזכירכם עובדה שציינתי מספר פעמים בעבר: למרות שלל הקשרים של אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ במשרד התקשורת, ובמיוחד עם מספר סמנכ”לים לשעבר במשרד, הרי שכנראה “לא ספרו אותו ממטר” [ביטוי שמאוד אהוב על אבי וייס] ומי שפירסם ראשון על התביעה היה גד פרץ כתב התקשורת של ‘גלובס’ ובעקבותיו דבר התביעה פורסם כאן באתר זה. רק אז הופיע מומחה הטלקום ופירסם דברים משלו בעניין זה.

■ אם איני טועה, ואני סבור שאיני טועה, הרי שבניגוד לעבר [למשל, כאן] אבי וייס לא מצא לנכון ו/או את הזמן לכתוב בהרחבה לזכרו של חיים גרון. לא מצאתי (בחיפוש מהיר בגוגל) שלא שני דברים שכתב: האחד, היה ציוץ תגובה לציוץ של גד פרץ. השני – עדכון לידיעה שלו (שנכתב ב- 14.9.2021) ושם כל מה שנאמר הוא: “איזו טרגדיה: חיים גרון שהיה סמנכ”ל שנים רבות במשרד התקשורת ואחד מעמודי התווך הבולטים של משרד התקשורת, נהרג בהתרסקות מטוס קל ביוון, יחד עם אשתו. היה “עד תביעה” בתיקי האלפים (אך למעשה היה “עד הגנה”, לא “עד תביעה”). כ”כ, הוביל בשנה האחרונה את המאבק של גמלאי המשרד. קשה להאמין.  יהי זכרו ברוך. מה הפסדנו בגלל מותו הטרגי של חיים גרון ז”ל אפשר לקרא בכתבות הרבות באתר זה” [הערה: ההדגשות – במקור].

הניסוח היה יכול להיות מוצלח יותר, לדעתי. האומנם זה כל מה שהפסדנו בשל המוות הטרגי?!