בארץ יש “ישראבלוף” טיפוסי המתאים למשרד התקשורת (המתחמן הישראלי)

ב- 14.8.2022 בצהריים הגיח אבי וייס עם אייטם חדש שכותרתו: “משרד התקשורת יקצה תדרי דור 5 לחברות שאינן חברות סלולר“. ניתן להתרשם כי אין המדובר באייטם פרי עטו של מומחה הטלקום אלא במה שהוא מדווח עליו [במלים אחרות, אבי וייס העתיק הודעה לעיתונות של משרד התקשורת ככתבה וכלשונה]: “משרד התקשורת פרסם היום שימוע על כוונתו להקצות תדרים לחברות שאינן חברות סלולר. המשרד מתכוון לפתוח את שוק התקשורת לכניסת שחקנים עסקיים חדשים באמצעות הקצאת תדרים ייעודיים לטובת פיתוח של חדשנות טכנולוגית“.

בנוסף לכך, “משרד התקשורת פרסם היום את עקרונות המכרז ההמשכי של הדור החמישי, שצפוי לצאת לדרך לקראת סוף השנה הנוכחית“.

יומיים מאוחר יותר כבר נוספו שני עדכונים נרחבים לאייטם המקורי. אלא שיש תוספת שנוספה לאייטם העיקרי זמן לא רב לאחר פרסומו: בגופנים (פונטים) קצת יותר גדולים מהרגיל ובאותיות אדומות כתב אבי וייס: תשומת לב הקוראים שבישראל אין עד היום למעשה 5G – אלא “ישראבלוף” טיפוסי – המתאים למשרד התקשורת המתחמן הישראלי. זאת, כמפורט בכתבה:ישראל במקום אחרון בתחום ה- 5G במחקר עולמי טרי”.

מזמינים אתכם לקרוא על מחקר עולמי טרי בחינם; מה, לא תקראו?

= = = = = = = = = = = = = = = =

הקלקתי על הקישור לקרוא את המחקר העולמי הטרי. מייד הועברתי לאייטם שאבי וייס פירסם ב- 4.12.2021 והמשפט הראשון שלו הוא “חברת המחקר הבריטית Opensignal  פירסמה מחקר בינלאומי משווה, נכון לנובמבר 2021, על ביצועי וחוויית השימוש של שירותי 5G ברחבי העולם הנאור, שיש בו 5G”.

לא אייגע אתכם שוב אבל ב- 12.12.2021, שמונה ימים לאחר האייטם של אבי וייס אודות המחקר העולמי הטרי, פירסמתי כאן באתר אייטם המתייחס למה שאבי וייס כתב ולדו”ח של חברת OpenSignal.

אסתפק עתה בציטוט פיסקה אחת ממה שכתבתי אז:  “בגרף הראשון (מהירות השוואתית) ישראל היא אכן אחרונה (בזמני הורדה) אבל כל שלושה הגרפים מתייחסים להבנתי ל- 15 המדינות המובילות,  אלה שנמצאות ב- Top 15. בטקסט הנלווה לגרפים כתוב במפורש: top fifteen global markets. ייתכן שלאבי וייס יש פרשנות אחרת למלה TOP  באנגלית.  אשמח לדעת”.

= = = = = = = = = = = = = = = =

גם מוזר לדעתי שבאוגוסט 2022 אבי וייס מפנה ל”מחקר עולמי טרי” מנובמבר 2021.

ואפרופו טריות, משום-מה אבי וייס מתעלם מאייטם שפירסמתי כאן באתר ב- 18.2.2022 תחת הכותרת: פורסם דו”ח של חברת Opensignal הכולל מיקומה של ישראל בדירוגים שונים

והוא גם מתעלם, משום-מה, מאייטם שפירסמתי כאן באתר ב- 24.6.2022 וכותרתו: חברת Opensignal מפרסמת דו”ח השוואתי חדש לגבי הדור החמישי.

ואם אבי וייס יטרח עתה ויבקר באתר של אופן סיגנל, הוא ימצא שם דו”ח המעודכן ליוני 2022 והעוסק במצב בישראל. וגם, בנפרד, דו”ח מחודש יוני 2022 העוסק במצב ברשות הפלסטינית.

כלומר, מאז נובמבר 2021 היו דברים עוד יותר טריים בשוק.

= = = = = = = = = = = = = = = =

“ישראבלוף טיפוסי המתאים למשרד התקשורת” אומרים לך;

מחקר עולמי טרי אומרים לך;

מה כבר יש פה לא להבין בדיוק?

= = = = = = = = = = = = = = = =