WSJ: ה- FBI בוחן את היכולת לפריצת ה- iPhone שהושגה בחקירה בסן ברנרדינו לגבי אפשרות לפצח גירסאות אחרות של אייפון; הערכות: למימשל יידרשו מספר חודשים להחליט האם ימסור ל- Apple מידע על אופן הפריצה שהושגה

העיתון Wall Street Journal  דיווח ב- 31 במארס 2016 כי ה- Federal Bureau of Investigation, FBI בוחן את היכולת לפריצת ה- iPhone שהושגה במהלך החקירה בסן ברנרדינו (ואשר לגבי היה עימות משפטי בינו לבין אפל בקליפורניה) לגבי אפשרות היכולת לפצח גירסאות אחרות של מכשירי אייפון.

העיתון מפרסם גם הערכות לפיהן למימשל האמריקני יידרשו מספר חודשים להחליט האם ימסור ל- Apple מידע על אופן הפריצה שהושגה והאם ימסור מידע זה לרשויות אכיפת חוק מקומיות ברחבי ארה”ב שגם הן תקועות בחקירות הנוגעות לפריצת מכשירי סלולר. זאת משום שחברת אפל החליטה להילחם באמצעים משפטיים וציבוריים בדרישת המימשל לסייע לו במאמצים לפצח את המכשיר בחקירה בקליפורניה.

אחת הדיעות שהובעה בהקשר זה היא שאם המימשל יצבור נקודות תורפה שגילה ולא ידווח עליהן אזי הוא מסתכן בכך שירגיז את החברות שבדרך כלל הוא פונה לעזרה וולונטרית שלהן וחשוב לזכור כי ממשלת ארצות הברית זקוקה לעמק הסיליקון יותר ממה שעמק הסיליקון זקוק לממשלת ארצות הברית.