SITA: קיימת כיום מוכנות של נוסעים לכך שאנשי חברות התעופה ונמלי התעופה ישתמשו במחשוב לביש כמו משקפיים חכמים ושעונים חכמים

SITA/Air Transport World Passengers Survey, הסקר השנתי התשיעי שממצאיו פורסמו בז’נבה ב- 29 בספטמבר 2014, מצביע על כך שלנוסעים לא מפריע שאנשי חברות התעופה ונמלי התעופה ישתמשו במחשוב לביש כמו משקפיים חכמים  [smart glasses]  ושעונים חכמים  [smartwatches] כדי לשפר את השירות הניתן להם.

כך אמרו 77% מקרב 6,277 נוסעים שהשתתפו בסקר ב- 30 נמלי תעופה מובילים בעולם (ב- 15 מדינות, המייצגות 76% מכלל תעבורת הנוסעים העולמית). 97% מקרב המשתתפים בסקר נוטלים עימם בעלי טלפון חכם (סמרטפון), מחשב לוח (טבלט) או מחשב נייד מסורתי כאשר הם טסים. אחד מכל שלושה נוסעים נוטל עימו את כל שלושה המכשירים.

מהסקר עולה עוד כי הנוסעים רוצים יכולת להשתמש בטכנולוגיה בכל אחד משלב המסע שלהם. 76% משתמשים כיום ביישומונים של חברות התעופה ו- 43% אומרים כי הדבר גרם לשפור ברור בנסיעה שלהם.

53% מהנשאלים אמרו כי הם רוצים התראות מותאמות אישית שיישלחו לטלפון הנייד שלהם לגבי דחיות במועדי הטיסה ו- 57% רוצים מפות של נמלי התעופה והכוונות לגבי ההתמצאות.

מחצית מהנשאלים היו רוצים להשתמש בסמרטפונים שלהם כדי לעלות לטיסה.