Save the Date: נדחתה בחודש וחצי הופעת שר התקשורת בפני וועדת הכלכלה של הכנסת

שר התקשורת יועז הנדל היה צפוי להופיע החודש (רביעי, 17.11.2021) בפני וועדת הכלכלה של הכנסת בראשות היו”ר מיכאל מרדכי ביטון. אלא שב- 11.11.2021 שונה לו”ז הוועדה ועתה פורסם בו כי הופעת השר נדחתה ל- 5.1.2022.

במסגרת זו ייתן השר סקירה מקיפה של פעילות משרד התקשורת בכהונתו עד כה והתוכניות לעתיד.

אין זו הפעם הראשונה ששר תקשורת סוקר בפני וועדת הכלכלה את פעילות משרדו כמו הופעות דומות של שרים אחרים בפני מספר וועדות בכנסת.

■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■

רַבִּי יְהוּדָה הָיָה נוֹתֵן בָּהֶם סִימָנִים

להלן שני ציטוטים  מתוך הודעה לעיתונות שהופצה בידי דוברות משרד התקשורת  ביום 28 באוקטובר 2021 [“שר התקשורת יועז הנדל כינס לראשונה את הוועדה המייעצת לבחינת האסדרה על פלטפורמות תוכן דיגיטליות”]. יודגש: “לא נגעתי”:

“חברי הוועדה הם:  יו”ר (יושבת ראש) הוועדה, גב’ (גברת) לירן אבישר בן חורין – מנכ”לית משרד התקשורת, ד”ר (דוקטור) מיכה גודמן, פרופ’ (פרופסור) קרין נהון, ד”ר (דוקטור) תהילה שוורץ-אלטשולר, עו”ד (עורכת הדין) חכ”ל (חברת הכנסת) רויטל סויד, מר זוהר לבקוביץ, מר אורי הרמן, ומרים סלע מרכזת הצוות”. בהמשך מופיע גם המשפט: “מנכ”ל משרד המשפטים, עו”ד (עורך דין) ערן דוידי”.

עד כאן הדברים כפי שפורסמו. מעניין אותי מאוד מי בדיוק במשרד התקשורת ניסח/ה את הדברים הללו ומי הגורם שאישר הפצת ההודעה לעיתונות באופן זה.

מעניין אותי גם מדוע לא ניתן בטקסט ההודעה לעיתונות הסבר לתואר “מנכ”לית” [מנהלת כללית].

■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■

חברת דואר ישראל ממשיכה לצפצף על משרד התקשורת

אולם עוצמת הצפצוף עתה נמוכה יותר

אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ פירסם ביום רביעי, 10.11.2021, בצהריים אייטם חדש שכותרתו: חב’ הדואר ממשיכה לצפצף על מש’ התקשורת בהתקנת מערכת מעקב אחר דואר.

כשפורסם האייטם הזה הוא סווג תחת הסיווג ‘ראשונים לדווח’. אלא שביום שישי בבוקר (12.11.2021, 07:31) הונמכה עוצמת הצפצוף הזה של חברת דואר ישראל על משרד התקשורת: אבי וייס החליט כי הסיווג ‘ראשונים לדווח’ ישונמך ל’נושא חם’ בלבד (אולי בהשפעת מזג האוויר). ייתכן בהחלט כי אין זה השנמוך האחרון של סיווג האייטם הספציפי הזה ובהתאם – גם הורדת עוצמת הצפצוף.

■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■