IDC: גידול שנתי של 5.7% בשוק תוכנות ניהול המערכות בשנים 2012-2016

הדו”ח החצי שנתי של חברת המחקר IDC בנושא תוכנות ניהול מערכות שפורסם ב- 14 ביוני 2012 מצביע על כך ששוק זה צפוי לגדול בשיעור גידול שנתי מצטבר של 5.7% מעתה ועד שנת 2016.

לדברי חברת המחקר חווה השוק שיעור גידול דו-ספרתי בשנת 2011 למרות שבמחצית השנייה של השנה שעברה חלה ירידה של 3%(-) בגידול בהשוואה למחצית הראשונה אשתקד.

תחום ה- Workload Scheduling and Automation, WSA, תחום ה- Performance Management ותחום ה- Change and Configuration Management, CCM השיגו את שיעורי הגידול הגבוהים ביותר בקרב השווקים הפונקציונליים. לעומת לא חל גידול בתחום ה- Output Management.

תחומי ה- WAS וה- CCM צפויים לחוות את שיעורי הגידול הגבוהים ביותר מעתה ועד שנת 2016. לעומתם יפגרו תחומי ה- Event Management ו- Output Management בשיעורי הגידול שלהם בתקופה האמורה.

רק חמישה יצרנים – חברת IBM, חברת BMC Software, חברת HP, חברת CA Technologies וחברת Microsoft – הניבו רווחים של יותר מ- 1 מיליארד דולר.

בנוסף אליהם השיגו בשנה הקודמת חברות ביצועים מעל הממוצע ובהן בין היתר: חברת Hitachi חברת NEC, חברת VMware, חברת Quest Software, חברת Citrix, חברת Dell וחברת Cisco Systems.