IBM: שלושה הימים הראשונים של ההתמודדות עם אירועי אבטחת מידע הם הימים המתוחים ביותר בקרב ה- cybersecurity incident responders

13:44 04.10.2022

קטגוריות: אבטחת מידע/סייבר

תגים:

Security Incident Responder Study, הוא סקר של חברת Morning Consult שנערך עבור חברת IBM Security  בעשר מדינות בעולם וממצאיו פורסמו ב- 3 באוקטובר 2022 [לרגל ה- National Cybersecurity Awareness Month].

הסקר נועד לבחון את התפקיד הקריטי של המגיבים לאירועי אבטחת סייבר [cybersecurity incident responders] – ‘קו החזית’ בתגובות לאירועי אבטחת סייבר – בזמן בו העולם הפיזי והעולמות הדיגיטליים מתמזגים יותר ויותר.

בין היתר נמצא בסקר כי שלושה הימים הראשונים של ההתמודדות עם אירועי אבטחת מידע הם הימים המתוחים ביותר בקרב אותם אנשים. יותר משליש מכלל המשתתפים בסקר אמרו כי הם עובדים יותר מ- 12 שעות ביום במהלך אותם הימים המעיקים ביותר.

רבים מהמשיבים לסקר (81%) אמרו כי הגידול בתופעת הכופרות [Ransomware] החריף את המתח והדרישות הפסיכולוגיות הנדרשים במהלך תקופת ההתמודדות עם אירועי אבטחת סייבר.

שישים-ושבעה אחוז מהנשאלים הצהירו על מתח וחרדה בחייהם האישיים היום-יומיים כתוצאה מעיסוקם באירועי אבטחת מידע.

קרוב ל- 65% מהנשאלים הצהירו כי ביקשו סיוע של טיפול נפשי כתוצאה מכך שהתמודדו עם אירועי אבטחת סייבר. 85% אמרו כי יש להם גישה למשאבי תמיכה נפשית מספיקים להתמודדות זו.