IBM: גידול בתעבורה ובמכירות במהלך חג המולד השנה

IBM Digital Analytics Benchmark, דו”ח של חברת IBM שפורסם ב- 26 בדצמבר 2013 אומר כי במהלך חג המולד השנה – 25 בדצמבר 2013 – חל גידול בתעבורה לצד גידול במכירות המקוונות.

המכירות המקוונות באותו יום גדלו בשיעור של 16.5% בהשוואה לשנה הקודמת.

התעבורה במכשירים ניידים היוותה 48% מכלל התעבורה המקוונת השנה, גידול של 28.3% בהשוואה לשנה הקודמת.

המכירות הניידות התקרבו לשיעור של 29% מכלל המכירות המקוונות, גידול של 40% לעומת 2012.

טלפונים חכמים (סמרטפונים) היוו 28.5% מכלל התעבורה המקוונת וזאת בהשוואה למחשבי לוח (טבלטים) עם שיעור של 18.1%. באשר למכירות המקוונות הרי שהטבלטים הניעו 19.4% מכלל המכירות הללו יותר מפי שניים מאשר סמרטפונים שהניעו 9.3% מהמכירות.

הרכישה הממוצעת של משתמשי טבלטים עמדה על 95.61 דולרים לעומת רכישה ממוצעת של 85.11 דולרים בקרב בעלי הטלפונים החכמים.

כאחוז מכלל המכירות המקוונות, מערכת ההפעלה iOS רשמה שיעור של יותר מפי חמישה (23%) מאשר Android (עם 4.6%).